اخبار 20:30 !!



حذف شد !

29 نظرات:

خودمم گفت...

بسم الرّب الشهدا و الصدیقین

و ما نقموا منهم الا ان یوءمنوا بالله العزیز الحمید

و انتقام نگرفتند مگر آنکه به خداوند بزرگ ستایش شده ایمان آوردند .

سید هیچ چیزی بیجواب نمی مونه ، نه کشتنشون نه زدنشون نه تجاوزشون و نه اعدام، سید سبز بودن فقط رنگ نیست ، یه شوره که تازه به شعور رسیده، شب دراز است و قلندر پیدا، حالا ببین کی گفتم بهت.

fara گفت...

سلام به دوست عزيزم اقا سيد فرا هستم
ممنون كه بهم سر زدي خيلي خوشحال شدم
باشه سعي مي‌كنم زود به زود اپ كنم البته قبلا خيلي زودتر اپ مي‌كردم ولي الان سرم يه مقدار شلوغ شده :)
اگه موافق باشي تبادل لينك كنيم
در ضمن من با چند تا از دوستانم يك وبلاگ مشترك هم راه اندازي كرديم
اگه دوست داشتي به اون هم سر بزن
البته وبلاگ قبليم به فعاليتش ادامه ميده همچنان
ادرسش هست www.bedunemarz.blogfa.com
خوشحال مي‌شيم سر بزني
منتظرت هستم و هستيم :)
تا ديدار دوباره خدانگدار

هاD گفت...

آخرش هم خوب بود که با یه خبر با ربط مثلاً تولد بزغاله‌ی دو سر اخبار رو تموم می‌کردی .

سحر گفت...

سیدجان این هادی وقت گیر آورده؟
نمیدونم چرا کسایی که شهید میشن یا میمیرن آخرسر تو رسانه ی ضدملی(به قول خودت)بسیجی یا رهگذر شمرده میشن یا اصلا هیچی شمرده نمیشن!
اینقدر از ایران متنفر شدم که...
راستی سید آخرش تورو میگیرن!!!!!
حالا از من گفتن بود!ببین کی گفتم!
بعدش سیدجان بدجور حالت بده؟
یزد کجا بود؟!

ناشناس گفت...

به به احوال جناب سید
حال شما؟
نه من جایزه بده نیستم
این جا چرا شکلک نداره؟
من بدون شکلک دق می کنم
هی زندگی
برگردید بلاگفا از اول وب بزنید خب
وبتونو حذف کردن؟ از بس که سیاسی نوشتید دیگه
قدرت با کیه؟! طرفداران جومونگ گیلان زمین یعنی محمود!!! وای ترکیدم از خنده
شکلک بذارید من شکلک می خوام خو
اه اینم شد وب... دوسش ندارم
آره منم دیدم ولی خوشم نیومد
یعنی دلم سوخت بچه هاشون مردن
راستی می اومدن با منم مصاحبه می کردن من کلی مصایب داشتم براشون تعریف می کردما!!!
خوبین شما؟
دیدن دوستان قدیمی بسی شادمون می کنه!
شکلک ندارین دههههههههههههه
راستی می گمابه من چه می خواستین صدا رو نصف شب زیاد نکنین
البته صدای مال من تا ته ولی کسی چیزی نمی گه
چرا؟!!
چون بابام رفته پیش مامانش بعدش من طبقه بالا تنهام بقیه پایینن
یک حالی می ده تنهایی
صدای نوار تا ته
به به
راستی می گما نبودین کجا بودین؟
نه که خودم نبودم حس می کنم بقیه هم نبودن :)))))

سحر گفت...

http://www.planetdan.net/pics/misc/georgie.htm
تما به این آدرس برو!
اگه تونستی بکشیش خبرم کن!

سحر گفت...

نسخه جديد آموزش رد شدن ازخیابان ايران به کودکان: اول به سمت چپ که محل عبور ماشینهاست نگاه میکنیم بعد به سمت راست که محل عبور موتورهاست نگاه میکنم بعد به سمت بالا نگاه میکنیم که محل سقوط هواپیماست سپس با روحی سرشار و قلبی مطمئن پا به خیابان میگذاریم. آخ . یادم رفت بگم حواست به پایین هم باشه که در چاه فاضلاب بسته باشه . بچه نابود شد ...!

سحر گفت...

چیکار کنم که بترسی؟
والله من دیگهنمیدونم چیکار کنم که تو بترسی!
دفعه ی بعد کارای وحشیانه تری انجام میدم!
سید جان تو هیچیت به سیدا نمیخوره!
واقعا سیدی ؟

R یان گفت...

من شما رو لینک کردم.

شوکول گفت...

من جای این نجف زاده بودم خودکشی می کردم. بس که محبوبه این طفلک! D:

zinat گفت...

سلام
سید من اصلا" ازین وبلاگت خوشم نمیاد
حس میکنم توش غریبه ام
خیلی اعصابم خورده
دوست دارم عقده هامو رو یکی خالی کنم

ناشناس گفت...

سلام
دیدم شما شکلک ندارین گفتم از خودتم شکلک بدم[نیشخند]
از این وبتون اصلن خوشم نمیاد
بابا عوضش کنید
اون از جناب هادی که رفتن بلاگ اسکای
اینم از شما
یکم دیگه بگذره تعداد کوچ نشینان فوران می کند[خنده]
من هر جا می رم که توش شکلک باشه[نیشخند]
نه بابا این چه حرفیه... من لایق اون حرفا نبودم لطف دارین شما[گل]
می گما زل زدین به کام چشاتون اگه عینکی باشه ضعیف می شه همیشه با اندک نگاهی به سمت راست به کام نگاه کنید[خنده]
گریه؟ راستشو بخواید الان پر نفرتم... فقط لحظه ی مرگش یادم میاد گریم می گیره وگرنه بعدش گریه نکردم حرصم گرفته بود...
من کی باشم که بخوام گریه در بیارم...
فک نمی کردم بروبچ ناراحت شن برای همون نوشتم
شرمندم ببخشید...
راستی نفرتمم زیاد نیستا... حرصم می گیره می گم نفرت[تشویش] جدی...
نیدونم چرا دقیقن کینه ای نمیشم موندم
ای تف به من... انقده دوس داشتم با جدیت تمام ازشون متنفر می شدم...
شما خوبین؟ از اونورا؟
راه گم کردین رسیدین وب ما؟[نیشخند]

گره چهارگوش(سمانه) گفت...

از رسانه ی ملی چیزی غیر از این رو انتظار داشتی ؟؟

متاسفم واسه خودم با این مملکتم !

منم مجنون... گفت...

سلام
تا حالا مادر و پدری که داغون جوون دیدن رو از نزدیک دیدی؟ من دیدم میدونی چجوری هستن؟ تقریبا در جد جنون هستن اونا نمی فهم که باید چی بگن و چی کار کنن
حالا فرض کن توی این حال خراب بهشون میگن جسد فرزندتون رو تحویل نمیدیم مگر اینکه یه چرتی و پرتی توی تلویزیون بگین...اونا هم میگن...اونا اصلا نمیفهمن که دارن چی میگن...به اونا خرده نگیر به اون فرصت طلب هایی که مجبورشون میکنن یه چیزی بگو.
بعد اینکه من اخبار 20.30 رو خیلی دوست دارم هرشب هم میبینم خوشم میاد از اینهمه زحمتی که میکشن تا هر اتفاق و تظاهراتی که موج سبز راه میندازه را یه جوری ماست مالی کنن.

منم مجنون... گفت...

راستی ممنون که به وبم اومدین
اونی که رفت شهید شد جونشو به خاطر من و ملت داد حالا به فرض که من نمره ام 0 بشه مهم نیست اصلا.

فرا گفت...

سلام سيد جون
ممنونم كه لينكم كردي
من هم تو رو لينك كردم تو هر دوتا وبلاگ
بازم سر بزن
منتظر هستم و هستيم :)

سال صفری گفت...

من می خوام بدونم تو چرا میشینی پای بیست و سی و اون کامران ملعون منحوس ؟ هان ؟!!

آزاده از کلبه ی ویوارا گفت...

سلام سید..کجا بودم نبودم؟در عوض اومدم جبران کنم و برای تمام ÷ست هایی که نبودم نظر از خودم در کنم:
در مورد عاشقی کار خطرناکیه حسن:من بر خلاف اکثر دخترها اصلا با این قضیه کنار نیومدم که برای یه پسر عیبی نداره اگر قبل از ازدواجش تجارب دیگه ای هم داشته باشه..به نظر من تعهد داشتن حتی به حضور غایب شریک زندگی آینده برای هم دختر و هم پسر واجبه
در مورد اخبار 20:30 : سید امروز توی مترو تصادفی چشم افتاد به روزنامه ای که توی دست بغل دستیم بود..حالت تهوع بهم دست داد..کاش شیشه های مترو پایین می اومدند تا کسانی که دارند بالا میارند دچار مشکل نشند!!!!!!

پروین گفت...

خداییش این نجف زاده و بیست و سی هم سوژه ای هستند ها! خودشون رو ... دادن(استغفرالله!) که بیننده جمع کنن و به اینجا که رسید و رتبه اشون رو گرفتن و حالش رو بردن زدن ری...( استغفرالله!) به بیننده هاشون و چهره ی ملعون خودشون و رو کردن.

دانشجوي وراج گفت...

هه ... داداش توقع داري چي؟ ميخواي از كثافت كاريا ي مجتبي خامنه اي برات بگه؟ داداش دارن اينطوري نون ميخورن امثال همون نجف زاده اي كه يه زماني هممون باهاش حال ميكرديم.زياد شما حرص نخور عزيزم

بهاره گفت...

سلام آقا سید
من آپم.
لینکتون هم کردم.
من فقط 15 سالمه.
نمیتونم درباره این چیزا حرف بزنم.
چون به من و مردم میگن مشکلات و اختلالات روانی دارید.

منم مجنون... گفت...

سلامی دوباره به دوست جدید و عزیزم
من خودمم نمیدونم چرا توی این پستم سه تا موضوع متفاوت رو باهم مطرح کردم...شما ببخشین دیگه
در مورد لینک هم بسیار افتخار دادین که این کار رو انجام دادین ممنونم شدیدا

ناشناس گفت...

بهههههههههههههههه دیدم دخترخالم این جاست گفتم بگم بههههههههههههههههههههههههه
شکلک ندارین؟
تف به این روزگار
زنده این ؟ نیشخند زبان

مهسان گفت...

سلام!من که چند روزه تو بستر بیماریم!خیلی حالم بده...

این صداوسیمام کم نمیاره...حروم زاده ها....

حسین ترابی گفت...

حدستون درسته سید جان.امان از این محافظه کاری که گریبان(همون "یقه") منو گرفته.چه کنم؟ که توی این دهات بیشتر از این از دستم برنمی آد.
جایزه اش هم چشم. در اولین فرصت .

*pegi گفت...

سلام سید
خونه نو مبارک
مرسی که یادم بودی
:)
منم نمی فهمم چی از جون این صدا و سیما می خواید که می شینید پاش شماها!!!!

ناشناس گفت...

سلام جناب سید شناسایی شده[خنده]
خوبین شما؟
ا دقیقن منم امروز داشتم می رفتم تو دره[گریه]
بهم کلی متلک بار کردن[ناراحت]
چیزی نبود که بابا... فوقش بیست دیقه زودتر می رسیدیم[نیشخند]
هی هی...
من با فرمون مشکل دارم[ناراحت]
ای تف به فرمون رفته رو اصابم...
هی هی...
آخی جناب سید[ناراحت] خب من خیلی خیلی خیلی در توان بی نهایت کمی از وبتون بدم نمیاد خیلی کم البته[تشویش]
نه دروغ چرا این وبتونو خوشم نمیاد
ادم حس می کنه تو فضاست
خب لااقل قالبشو عوض کنید
جناب هادی هم که کوچ کردن باز کامنتدونیشون هم شکلک دارن
شمام لااقل به اون جا کوچ می کردین خو... بهتر نبود؟
ماسک فوضولی؟ نظر خواستم نظر دادی؟
فوضول عممه جناب سید[خنده]
می گما پست قبلیتونم خوندم[نیشخند] همون که در مورد دوستی بود[نیشخند]
نظرمم تو دلم گفتم[نیشخند]
خوبین شما؟
زنده این دیگه؟ تو دره که تشریف نبردین ایا؟[نیشخند][زبان][زبان]
نه بابا منو مجنون صد درجه با هم تفاوت داریم[خجالت]
مجنونم خانومه نفس منه تازشم کلی بهش می توپم هیچی بهم نمی گه...ای جان..تازه کلی هم منت کشی می کنه ولی من برعکسم منت کشی نمی کنم ازش... آخه اون دلسوزه هی منت می کشه منم فیض می برم از بر دخترخالم[نیشخند] ولی خو دوسش دارم[قلب] اون انگار دوسم نداره ولی[نیشخند] الان بیاد اینو بخونه منو می کشه[ناراحت][نیشخند][زبان]
اومدم بگم پگی رو ندیدین؟ دیدم بی وفا به شما نظر داده وب من نیومده
هییییییییی روزگار

ساراي گفت...

گزارش جالبي بود دادا!

مهسان گفت...

نه مجاهدمنافق...نه احمدی...فقط و فقط موسوی!

مرگ بر منافقین خلق...درود بر موسوی...مرگ بر دیکتاتور (این شهار جدید ماست!)

اطلاع رسانی کن مجاهدین(منافقین)خلق دارن بین طرفدارای موسوی نفوذ می کنن

نباید بذاریم!

نباید بذاریم بد از بدتر شه!می خوان موسوی رو به خاطر حمایت دروغین رجوی ازش محاکمش کنن!

ارسال یک نظر