کوچ




بابا من خودم داشتم گورم و گم می کردم ، دیگه چرا حذفم کردید ؟

اینم متنی که بخاطرش حذف شدم !

تما تا حالا شنیدین که قراره بسیاری از وبلاگنویس ها به دلیل سرویس بد و افشای اطلاعات محرمانه کاربران بلاگفا روز ۹ مرداد (چهلم شهدای شنبه خونین) به سرویس‌دهندگان خارجی مثل وردپرس و بلاگر کوچ کنند، اگه شما هم می خواین به ما بپیوندید همگی تا ۹ مرداد یه وبلاگ آماده داشته باشید. آرشیوهاتون رو منتقل کنید. در ضمن قرار بر اینه که کسی زودتر و دیرتر نره. همگی تا 9 مرداد صبر کنید و ۹ مرداد اطلاعیه بالا رو بنویسید و به وبلاگ جدید منتقل شوید.

دلیل اینکه تو این چند روز پست جدیدی نذاشتم همینه ! 

مشغول اسباب کشی بودم !

راستش بر سر دوراهی رفتن و موندن گرفتار شدم !

از یه طرف وابستگی شدیدی به این وبلاگ پیدا کردم از اون طرف هم دلم نمی خواد اطلاعات محرمانه خودم و خوانندگان این وبلاگ افشا بشه !

اما وقتی دیشب دیدم وبلاگهایی که چنین مطلبی و نوشتن ناجوانمردانه توسط بلاگفا حذف شدن ، تصمیم گرفتم کوچ کنم !

توضیح واضحات :

از روز شنبه دولت طرحی و. تصویب کرده که به موجب اون تمام سرویس دهندگان وبلاگ ملزمند اطلاعات محرمانه ( آی پی و شهر محل سکونت و ... ) افراد و در اختیار سازمان های اطلاعاتی قرار بدن ! 

بلاگفا هم بر خلاف قوانینش این کارو انجام میده ! واسه همین اکثر وبلاگ نویسها قصد کوچ به بلاگر یا ورد پرس و دارند !

اونایی که عضو پرشین بلاگ هستند ، خوشحال نباشند ! چون قانون در مورد ایشون هم اجرا میشه ، منتها چون بلاگفا تو اکثر مواقع ( مثل الان که وبلاگم باز نمیشه ! ) خارج از سرویسه ، بحث کوچ از بلاگفا جدی تره !

یه توضیح دیگه هم بدم : هر چه زودتر نسبت به حذف سیستم آمار گیری وبگذر اقدام کنید ! 

این سرویس توسط عوامل راستی نزدیک به سپاه اداره میشه ، اگه ازش استفاده کرده باشین می دونید که آی پی و شهر مراجعه کنندگان به وبلاگ و نمایش میده ، واضحه که گردانندگان این سایت در صورت لزوم می تونند به راحتی اطلاعات شما و خوانندگانتون و بدست بیارن !

( راستش من هر کاری کردم نتونستم شمارشگرم و حذف کنم ، تنها کاری که از دستم بر میومد این بود که از تو وبلاگم حذفش کردم ! )

پ-ن 1 : امکانات بلاگر بی نظیره ! از زبان فارسی هم پشتیبانی می کنه ! اگه به حریم خصوصیتون اهمیت میدین همین الان یه وبلاگ تو بلاگر بسازین ! 

دوستانی که تو ایجاد وبلاگ مشکل دارند می تونند برن به اینجا !

پ-ن2 : وقتی داشتم تو بلاگر وبلاگ می ساختم به مورد جالبی برخوردم ! فکرش و نمی کردم کسی جز من اسم وبلاگش intel87 باشه ! اما بود.... اونم 18+ ! ( اسم وبلاگ جدیدم و هم بعدا اعلام می کنم ! )

پ-ن3 : من چون سرم شلوغه ( میرم سر کار ! ) وقت نکردم اطلاع رسانی کنم ، شما دوستان عزیز می تونید واسه بقیه کامنت بذارین و اطلاع رسانی کنید !

پ-ن 4 : دیگه وقت نداشتم متن و ویرایش کنم ! اگه سوال یا مشکلی داشتین تعارف نکنین ، وبلاگ خودتونه ، مطرح کنید !

1 نظرات:

سال صفری گفت...

حالا میگی ما پرشین بلاگی ها هم بکوچیم ؟!
ولی خدایی بی خیال وبلاگ قبلی شدن سخته . در هر صورت خونه ی جدید خیلی خیلی مبارک باشه

ارسال یک نظر