وقتی سید ناراحت است .....



از طرف مژده که وبلاگش بدآموزی هم داره خودم و به یه بازی وبلاگی دعوت کردم !

موضوع بازی هم اینه : شما ها وقتی کسل هستین و دلتون گرفته چطوری از این حالت فرار می کنین؟

قبل از اینکه بازی کنم باید به عرضتون ( شاید هم طولتون ) برسونم که اصولا آدمی (!) هستم همیشه ناراحت !

گول این مزخرفاتی که تو وبم مینویسم و نخورید !

شاید بخاطر یک موضوع بی اهمیت تا چند روز ناراحت باشم

اما

هیچ وقت تو جمع دوستان یا خانواده چیزی و بروز نمیدم ! به جرات میتونم بگم که 90 درصد دوستانم فکر می کنند آدم بی خیالی هستم ! ( این جمله کجاش به جرات نیاز داشت خودمم نمیدونم !)

خب بریم سر بازی !

بسته به اینکه چقدر ناراحت باشم کارهای مختلفی ازم سر میزنه !

اگه خیلی ناراحت باشم یه چیزی و شوت می کنم ! معمولا سطل آشغال بیچاره ام همیشه این فداکاری و میکنه تا بقیه اشیای خونه آسیب نبینن !

یادمه یبار که خیلی عصبانی بودم ( تو دوران جوانی ! ) یه لیوان و پرت کردم سمت 3 تا لیوان دیگه !( حتما میدونید ، معمولا ظروف پیرکش نمیشکنن ، ولی اگه کسی موفق شد بشکوندشون تیکه تیکه میشن ! )

چشمتون روز بد نبینه ، کل خونمون شد خرده شیشه ! سر این قضیه هم کتک مفصلی خوردم !

واسه همین استفاده از این روش و به کسی توصیه نمیکنم ، چون هم ضرر جسمی داره (کتک ! ) هم ضرر مالی !

تو لولهای level)) پایین تر دوش آبسرد میگیرم ! از بد حادثه هم معمولا صبح زود این عمل قبیحه انجام میشه !

این روش و هم توصیه نمیکنم ! اگه می تونید جلوی متلک های اعضای خانواده دووم بیارید بسم ا.... ( فکر کنم منظورم و رسوندم دیگه ؟؟ )

وقتی که ناراحت هستم بشدت اشتهام میره بالا ! این جور مواقع میرم سر یخچال ! اگه چیزی مونده باشه شروع می کنم به خوردن !

حالا اگه تابستون باشه و هندوانه هم داشته باشیم چه بهتر !

دوباره یادمه یبار که ناراحت بودم یه هندونه درسته رو خوردم ! از بد حادثه اون روز مهمون اومد ! قیافه مادرم بعد از رفتن سر یخچال دیدنی بود !

الان مادرم زرنگ شده واسم کشمش پلویی میخره ( اونم یک کیلو ) میزاره جلوی چشمم تا سراغ چیزای دیگه تو یخچال نرم !

استثنا" این مورد عاری از هر گونه اشکال می باشد ! با خیال راحت میتونید این مورد و انجام بدین ! ( البته اگه دچار اضافه وزن نمیشوید ! )

آخرین کاری که این جور مواقع انجامش میدم تماشای فیلم سینماییه ! معمولا هم یکی از 6 قسمت آمریکن پای (American pie)و میبینم !

این مورد هم به علت دارا بودن صحنه های بی ناموسی توصیه نمی شود !



پ-ن 1 : اتفاقا " این روزها خیلی ناراحتم ! شوت کردن سطل آشغال هم فایده نداشت !

پ-ن2 : ناراحتی خودمون کم بود ، قضیه سقوط هواپیما هم زد تو برجکمون !

در جواب گره 4 گوش : متاسفانه بدلیل نامساعد بودن شرایط روحی قادر به نوشتن هیچ گونه پست سیاسی نمیباشم ضمن عذر خواهی بابت این موضوع ، لطفا اینجا رو بخونید !

پ-ن3 : توصیه میکنم وقتی ناراحت هستید وبلاگ ننویسید ، احتمالا پستتان آبکی خواهد شد !

پ-ن4 : شما ها وقتی کسل هستین و دلتون گرفته چطوری از این حالت فرار می کنین؟ ( بگین شاید بدردمون خورد ! )

1 نظرات:

ناشناس گفت...

با متلک به خاطر حموم اول صبح حال کردم! :D

ارسال یک نظر