عاشقی کار خطرناکیه حسن !!



سلام ! راستش از وقتی که بلاگفا وبلاگم و مسدود کرده دست و دلم به نوشتن نمیره ! کلی به مغز پوکم فشار آورده بودم تا خواننده پیدا کنم ، درست موقعی که آمار وبلاگم به مرز روزانه 100 بازدید رسیده بود ، چیزی که نباید شد....... حتی این فرصت و نداشتم تا آدرس جدیدم و بذارم ...... آهای خواننده های خاموش (!) لطفا روشن شوید تا اگه خدایی نکرده دوباره وبلاگم مورد مهرورزی قرار گرفت بتونم پیداتون کنم ، آفرین !!! فعلا با یه پست قدیمی که نتیجه ای هم نداشت سر کنین تا بعد ! امیدوارم ایندفعه بتونم نتیجه بگیرم !  ***** امروز می خوام در مورد یه مطلبی که مدت ها ذهنم و به خودش مشغول کرده بنویسم ! می دونم این مطلب اصلا ربطی به موضوعات قبلی این وبلاگ نداره اما با خودم فکر کردم بد نیست بعضی اوقات مطالب جدی هم تو این وبلاگ نوشته بشه !! راستش نمی دونم از کجا شروع کنم ؟ .................... بذارین با یه سوال مطلبم و ادامه بدم *** چرا خیلی از پسر های ایرانی ( خودم هم شامل این گروه هستم ! ) حاضر به ازدواج با دختری نیستند که قبلا با یه نفر دیگه رابطه دوستی ( و نه هیچ رابطه دیگه ای ) داشته ، در حالی که خودشون با 10 تا دختر همزمان دوست هستند ؟ گاهی وقت ها قضیه از این بد تر هم میشه ! هستند کسانی که علی رغم داشتن نامزد باز هم به رابطه دوستیشون با دخترها ادامه میدن ! من این سوال و از خیلی از دوستام پرسیدم ! اولش این سوال برای خیلیهاشون مسخره به نظر اومد اما وقتی جدی به این قضیه فکر کردند واقعا نتونستند جوابی پیدا کنند ! جالب تر این که اکثر دختر ها هم به نوعی با این قضیه کنار اومدن و به نوعی به مردها تو این قضیه حق میدن ! سوال من اینه ! پس تکلیف این همه دختری که با هزار امید و آرزو با یه پسر (البته به قصد ازدواج ) دوست میشن چیه ؟ توجیه اکثر پسر ها هم اینه : تویی که ( منظور دختره ) با من به راحتی دوست شدی و .... از کجا معلوم که فردا نری با یکی بهتر از من باشی ؟ یا از کجا معلوم که قبلا با کس دیگه ای نبودی ؟؟؟ در هر صورت بازنده اصلی این قضیه زن ها هستند !! پ-ن 1 : واقعا از من بعید بود که حرفهای جدی بزنم ! اصلا بهم نمیاد ! پ-ن2 : از دوستان گلم خیلی ممنونم که بهم سر زدن ! می دونم اینجا کامنت گذاشتن براتون سخته ، به بزرگی خودتون ببخشین !

19 نظرات:

sahar گفت...

seyed ba in harfa movafegham.
vali pesara ham ye zare khosh be haaaleshune!
ba harki mikhan dooost mishan

مژده گفت...

سلام. مبارکه. ناراحت نباشو عادت می کنی به اینجا.

در مورد موضوعت هم جای بحث زیاده. اما فکر می کنم علتش محدودیت های فرهنگی هست که باعث شده پسرا تنوع طلب و حریص بشن و به یه نفر قانع نباشن. اگه دقت کنی پسرایی که اهل مطالعه هستن و با تربیت صحیح و تو خونواده سالمی بزرگ شدن هیچ وقت دنبال رابطه های موقت و با افراد زیاد نیستن. من کاملا به تجربه اینو دیدم.

زهرا گفت...

جانا سخن از زبان ما مي گويي!!!!
بيا يه شعبه توي پرشين بلاگ بزن بره!

هاD گفت...

خودمون پسریم و می‌دونیم که بلا نسبت پسرها خیلی عوضی شدن . اما هیچ چیزی و تحت هیچ شرایطی پسر یا دختر رو به رابطه‌ی همزمان با بیش از یه نفر توجیه نمی‌کنه . به نظرم این قضیه بر می گرده به نادرست بودن یا بی وجدان بودن دختر یا پسر .
راستش تصمیم گرفته بودم این قضیه رو از یه جهت دیگه به عنوان سوال تو وبلاگم مطرح کنم . فکر کنم بد نباشه . ممنون بابت پست خوبیت :)

زهرا گفت...

آق سيد من يه چيزي حالا گفتم ! پيشنهاد مي كنم كه اين فيلمهايي رو كه گفتم نبيني .... ببيني ميشي مثل من كه ديگه حواسم سر جاش نيست !
زياد خودتو اذيت نكن وگرنه از دست ميري!

محسن گفت...

این روابطی که تو گفتی اصلا قابل توجیه نیست که بخواد ریشه یابی بشه سید جان. فقط حماقت دختر ها و بیبند و باری پسر ها رو نشون میده

حسین ترابی گفت...

کلا پسرها (البته منهای من ) ، سر و ته یک کرباسند. والله.

نازي گفت...

سلام سيد جون خوبي
ببينم يعني تو الان همزمان 10 تا دوس دختر داري؟؟؟
ماشالا جه كم اشتهايي!!!
ها ها ها ... شوخي كردم بابا .. اينجا ايكون نيشخندنداره ؟؟ !!1

شوکول گفت...

کی گفته دخترا با این قضیه کنار اومدن ؟
خوب شد گفتی "اکثر" دخترا وگرنه با بیلم میومدمD:
ببین چقدر عصبانی شدم گوشیم جلوم بود جای ماوس برش داشتم تکونش میدم :)))

sahar گفت...

3yed jan alaan daghighan ba chandnafaaaaariiiii?
10nafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar?!!!!!!!??????!!!
cheshm nakhori!
man beram barat espand doood konam!

ترگل گفت...

فعلاً مسئله اینجاست که این تفکر برای همه جا افتاده که پسر کمه و دختر فت و فراوون، شاید هم درست باشه
وقتی این تفکر تو دختر و پسر هست دختر حاضره بعضی از عیبهای پسر رو نادیده بگیره و در عوضش پسرها همیشه بدنبال یه دختری هستن که تمام و کمال ویژگی های یه همسر ایده آل رو داشته باشه در نتیجه پسرها حاضر نیستن با دختری ازدواج کنن که قبلاً دوست پسر داشته البته هم تو دخترا و هم تو پسرا استثنا هم هست
درضمن هنوز یکم غیرت تو وجود پسرها پیدا میشه ها!

بانو گفت...

ممنون

شیرین گفت...

اینجا چرا اینطوریه!؟ آدمو خوف برمی داره فونتش مثل کتابامونه تو پیام نور(هزار تا از عکسای من در حال گریه)
میگم بی خیال اینجا رو بیخیال شو تا ملت افسردگی نگرفتن!!!
راستی تعداد نظرات زیاد مهم نیست مهم اینه که از اون کسایی که مدام بهت سر میزنن راضی باشی
من خودم دوست ندارم با همه (حتی تو دنیای مجازی)ارتباط داشته باشم یه جوری مختصر و مفید بودن رو بیشتر می پسندم
در مورد موضوعی هم که عنوان شد مشکل از دختر هایی هستش که بدونه در نظر گرفتن گذشته راضی میشن هر کسی رو قبول کنن همین دختران که باعث میشن یه پسر اینقدر پر ادعا و (ببخشید)نفهم و ... باشه که عملا به ارتباطش با شونصد تا دختر و اینکه یکی از شرایطش برای ازدواجش (اینکه دختره روآفتاب مهتاب ندیده باشنن) افتخار کنه
معمولا پسرایی که خودشون شیشه خورده دارن در آینده خیلی هم به همسرشون مشکوک میشن
فهلانه بای
سید ببین این اجنبی ها چی ساختن فارسی بلده(می خندییییییم) میگه:
درخواست شما انجام نشد. لطفاً مجدداً سعی کنید.
من خیلی سعی نمیاد هر دفعه اینقدر میگه سعی کنیم یا شانس منه؟

سال صفری گفت...

اول بذار بهت بگم که من یه عالمه پسر گاگول می شناسم که اصلآ این مساله براشون اهمیتی نداره و جزئی از تجدد و مدرن بودن خانوماشون به حساب میارن !
اون یه سری هم که میگی که البته کم هم نیستن ،دخترخانوما باید حواسشون رو حسابی جمع کنن و از اول تشخیص بدن که طرف اینجوریاس یا نه ! یعنی اگه صرفشون نمی کنه باهاش دوست نشن !:)
ولی در کل... این دوستی ها معطلی و چرنده . صرف نمی کنه به جان رها !

bahareh گفت...

چه قدر اینجا دنگ و فنگ داره.من آپم.بیا.
www.asheghe-bimashoogh.blogsky.com

دانشجوي وراج گفت...

سلام.اي بابا اين حرفها كدومه پدر جان..من كه به شخصه از اين جور فيلتر ها واسه هيچ كس نميذارم..گذشته كه مهم نيست اصل اينده و حال ِ.به هرحال..بابت اينكه سر زدي ممنونتم.با تبادل لينك هم موافقم.لينكت رو هم قرار ميدم.

خودمم گفت...

سلام سید

یه چند وقتی درگیر این آنفولانزای خوکی بودم نمیدونی چیه، الهی همه ی اینهایی که دل جوونِ مردم رو میشکونن آنفولانزای خوکی بگیرن.

خوشحالم از اینکه هنوز مینویسی برامون
همینکه تو باشی
همینکه گیر این اجنبیا نیوفتی
اصلا همینکه میتونی خنده ی تلخی کنج لبمون بشونی
خودش خیییییییییییییییلیه به خدا.

sahar گفت...

man upidam!
bia o azam betars!!!!!

پرنیان گفت...

تورو خدا با این حرفات ادمو می ترسونیاااا!
پسرا؟ شاخ و شونه؟ هه! غلط کردن! گوره باباش! بشینه تا یه آکبند بیاد باهاش ازدواج کنه!
میگم اینجا چقدر خارجیهآآآآآآآ!
ااااووووووو خاله پسر! خَفَنَ!

ارسال یک نظر