رفراندوم !!!!





حذف شد !

17 نظرات:

نازی گفت...

سلام سید خوبی
جدی جدی الکی وبتو حذف کردن !!
چکار کنیم حالا .. یعنی واسه بقیه هم همین کارو میخوان انجام بدن
من لینکیدمت

سید گفت...

ببینم اصلا میشه نظر داد ؟

جوات گفت...

اخرین اخبار تقلب سبز منتشر شد

گره چهارگوش(سمانه) گفت...

ای وای جدی جدی وبلاگت حذف شد ؟

سید جان این چیزایی رو که گفتی مطمئنی؟ من به وبلاگم خیلی وابستم اصلا نیمتونم فکرش رو هم بکنم .... بک اپ هم نگرفتم خب....

وبگذر هم ما داریم خب...

سال صفری گفت...

دقیقآ همینه که میگی . فکر کن ! به نظرم خیلی این رفراندومه مسخره اس . کیا می خوان برگزارش کنن ؟ غیر از اونایی که بیست و چهار میلیون رای واسه اون مردک رویت کردن ؟!!
ولی اگه دستگیر شدی من میام زندون برات کمپوت میارم !راستی...اعترافاتون رو هم پخش میکنن تو رسانه ملی ؟!

سال صفری گفت...

ببین میشه حالا که بیرونت کردن بری حوالی وردپرس خونه اجاره کنی ؟ بابا این بخش نظرات پدر منو درمیاره

ع. مقدم گفت...

آخیش دیشب نیم ساعت سرکار بودم یک کامنت اینجا بذارم خوب به هرحال من آدرستونو توی لینکام اصلاح کردم خونه نو هم مبارک

شوکول گفت...

چه عجیب !! من هنوز باورم نمیشه !!
آدرست تو لینکام اصلاح شد.
شکلک نداره اینجا! :)))

ناشناس گفت...

هاD :
آخرش نوشتی که رنگی نشید . رنگی شدیم رفت . می‌دونم . راستش رو بخوای تو بلاگ اسپات یه وبلاگ درست کردم اما اصلاً به دلم نچسبید و ادیتورش اصلاً به درد فارسی نوشتن نمی‌خوره . وردپرس هم کلی دردسر داره . تو اون هم درست کردم . فکر کنم برم تو بلاگ اسکای درست کنم. اگر چه ایرانیه اما به نظر من مهم بیرون اومدن از بلاگفاس .

حسین ترابی گفت...

سلام سید.
از بلاگفا حذفت کردن ولی مگه می تونن از دل ما هم حذفت کنن؟!
توی قلب مایی سید.(اگه اینجا هم شکلک داشت یک گل برات می فرستادم ولی تو تصور کن اینجا یک گله ) "گل"

مهسان گفت...

خدایی؟؟؟من الان نقل مکان می کنم!!

مهسان گفت...

http://kanaibatarhnomahsano.blogspot.com

manam zadam vali pedaram dar omad!!

راجع به رفراندومم اثری نداره چون طرفدارای موسوی

یا دلسرد شدن یا کشته و زخمی...بعضیام انقدر شکنجه دیدین که جرات ندارن حرف بزنن...زندانیام بماند!!
راستی از سعید tخبر نداری؟نکنه گرفتنش؟

آزاده جان از کلبه ی ویوارا جان گفت...

سید اول از همه دلم می خواد چشماتو بگذاری رو هم و فقط برای یک ثانبه هم که شده تصور کنی که من چه زجری کشیدم دفعه ی قبلی که نمی شد نظر بدم اینجا
آیییییییییییی هنوزم جاش درد می کنه..جای اون زجرهارو می گم ها

حسین ترابی گفت...

سید؟
پست هات چرا تاریخ نداره؟

کدوتنبل گفت...

سلام سید جون...
ببینم چی شد که اینجوری شد؟؟؟؟؟
آفیدم
کدو تنبل.

نازي گفت...

سلام سيد جون
خوبي
شبيت بخير
مرسي از تشريف فرماييتون ...

زینت گفت...

سلام پسر عمو جونم
الان کلی غیرتی شدم کی سر وبلاگت این بلا رو آورده
پوستشو بکنم

ارسال یک نظر