آرامش گمشده !




سلام علیکم !

راستش را بخواهید ( دقت کردین تا حالا من چند بار این کلمه رو تو پستهام به کار بردم ؟ اصولا آدم راستگویی هستم ! ) موضوعی برای نوشتن ندارم !

انتظار ندارید که در این بلبشوی (؟) عروسی و شلوغی خانه چیزی برای نوشتن داشته باشم !

در این چند روز هم کار خاصی انجام ندادم تا بدرد نوشتن بخورد از امور داخلی کشور هم بی خبرم !

فقط لحظاتی پیش خبرنگار اعزامی ما به ورزشگاه آزادی اعلام نمود صمد مرفاوی و زلاتکو کرانچار به تبع از حمید سوریان این تساوی را به رئیس جمهور خدمت گذار تقدیم نمودند ! تماشاگران هم که از این حرکت به وجد آمده بودند با شعار تبانی –تبانی و فوتبال سیاسی نمی خوایم نمی خوایم (!) از این حرکت استقبال نمودند !

تا یادم نرفته موفقیت بزرگ ایران در مسئله هسته ای را هم به آحاد ملت تبریک میگم ! اگه تلاشهای شبانه روزی دولت نهم نبود عمرا اگه استکبار جهانی اجازه میداد تو خاک روسیه غنی سازی کنیم !!!!

خوشحالم که بعد از تحمل این همه سختی و انواع و اقسام تحریم ها بالاخره دروازه های موفقیت به روی جوانان روسی باز شد !

خب برگردیم به خودمون !

اول از همه از اظهار لطف دوستان نسبت به دخترانم خیلی ممنون ! والله ما در دنیای مجازی 4 تا دختر داریم !

سارای ، شوکول ، نازی و پروین ! ( امیدوارم سو ء تفاهمات برطرف شده باشه ! )

ثانیا اجازه میخوام از این تریبون انزجار خودم و نسبت به ایرانسل اعلام کنم ! ( یه تعریفی کردیم بی جنبه بازی در آوردند هر روز با مشکل مواجه است ! ) باز هم صد رحمت به خطهای شرکت مخابرات سپاه !

ثالثا دیشب طی حرکتی مخوف و جنایی عبای شکلاتی پدربزرگمان را کش رفتیم !!!

البته به شروطی که عمرا انجام نخواهد شد ! بالاخره آرزوی دیرینه مان به تحقق پیوست و تبدیل به مردی با عبای شکلاتی گشتیم !

پ-ن : به احتمال قریب به یقین به بلاگ اسکای کوچ خواهیم کرد ! خوشحال نشوید شاید وقتی دیگر !

پ-ن 2 : به احتمال قریب به یقین تر یک نویسنده همکار بهمان اضافه خواهد شد !

پ-ن 3 : چون اکثر خوانندگان از جماعت اناث میباشند دیگر کار به احتمال نمیکشد و نویسنده همکار قطعا از جنس خودتان خواهد بود !

پ-ن 4 : تا خانه خلوت است برویم کمی برقصیم تا روز عروسی مایه شرم خانواده نباشیم !!

20 نظرات:

پروین گفت...

جا داره از همین تریبون اعلام کنم ای تو روحشون که همین یه مورد رو هم که من با علاقه میرفتم به سمتش رو هم با محمود قاطی کردن به هم!
بعدش هم دستشون درد نکنه!
بعد تر هاشم :
در دنیای واقعی چندتان سید؟! :))
والا ارتباطات سیار هم گُلی به سره ما نمیزنه!
الآن شدی سیدی با عبای شکلاتی؟ :))
جای خوبیه! تشریف بیارین، قدمتون روی چشم! البته آروم بیا که کور نشیم :))
به به! اونی که قبلا گفتی که نیست همکاره جدیدت احیاناً، هوم؟! چون به نظر من اون آدم خیلی ضایع است! :))

شوکول گفت...

آقا این مورد آخـــر... :)))))))))))) خیلی باحال بود ! :)))))))))
با عبا برقص ! :))))

هاD گفت...

:)) از کی تا حالا دختر دار شدی؟ مامان بچه‌ها کیه ؟ :))
خدایی نکرده پدر بزرگ محترم روحانی تشریف داشتن ؟
یادمه یه زمان می‌گفتی سرویس ایرانی به درد نمی‌خوره و فقط سرویس خارجی ؟ چطور شد حالا ؟!!!

زهرا گفت...

سییییییییییییید پس من چی ؟؟؟ مگه نگفتی منم دخترتم ؟؟؟
ای بابای نااامرد!

منم مجنون... گفت...

سلام به سید عزیز
امیدوارم این عروسی هم به سلامتی تموم بشه
شما دوباره هر روز آپ کنی
این نکته راجع به دخترات جالب بود من اصلا نگرفته بودم منظورت چیه...چقدر همه توجه کرده بودن!!!
حالا نمیشه ما پسر شما بشیم؟؟؟
راستی برو بلاگ اسکای بروووووووو من تا اومدم بلاگر شما رفتی
برووووووووووو نامرد(شوخی کردم هر کاری که دوست داری بکن)
و اینکه درس خوندن هم فراموش نشود

ناشناس گفت...

سلام
خوندم همشو ها
نیدونم چرا حس نظر دادن پریده ازم

ساراي گفت...

اهم اهم..اولندش كه بنده دختره بزرگم..هر چه باشد در اين خانه ي پدر اسكروچ حق آب و گل لگد كردن دارم!
بعدنش..اينكه بابا اسكروچ جان ..شوما كه لطف كردي عباي شكلاتي دزديدي لطف مي كردي اون كيك خامه اي بالا سرش هم مي دزديدي...خب آخر ما دلمان خيلي شكلات و كيك دوست مي دارد!
بعدن ترش هم اين كه نويسنده مذكور مشكوك مي زند نافرم ها!..همين امروز و فرداست كه دخترانتان زيرابتان را بزنند!..از ما گفتن بود...


به سلامتي عروسي منم دعوتم ديگه؟!

حسین ترابی گفت...

از همینجا می‌تونم صدای جمعیت را در عروسی بشنوم:
"سید باید برقصه!"

قاصدک گفت...

همه ی سوالهای هاD رو من هم دارم

اون تقدیم کردن مساوی خیلی باحال بود
ایول
=))

مریم گفت...

سید با این خرج های گرون چطوری می خوای این 4 تا روعروس کنی ؟؟!! بالاخره پدری دیگه !!!

حدیث بی قراری یک مرد گفت...

************ جوابیه !! ************
بچه ها مامان ندارن با خون و دل بزرگشون کردم !
بابا بزرگ روحانی نیست مذهبیه !
من بخاطر خواننده ها گفتم برم وگرنه فرقی به حال من نداره !

ناشناس گفت...

سلام
چقدر وقایع امیدوارم به سلامتی و میمنت

azadeh from vivara cottage گفت...

سلام سید من چقدر بدم که اینقدر دیر می یام..خودم می دونم..در مورد ایرانسل من هر وقت یا داداشم دعوام می شه به خطش توهین می کنم و می گم ایران خز بعد بلافاصله اون به من مارک همراه خز رو اهدا می کنه


در مورد پست قبلتم اون علاقه ی مورد نه ات منو کشته

منم مجنون... گفت...

سلام سید جان
اول یه چیز رو اعتراف کنم وقتی پستت رو خوندم احساس کردم یه ذره ناراحت و رنجور هستی ولی نگفتم بهت اما کامنتت رو که خوندم دوباره همین جوری احساس کردم نمیدونم چرا...فقط امیدوارم که زود خوب بشی
در مورد قالب که نه بابا ما بی سوادیم من فقط یکی از قالب های خود سایت رو یه ذره تغییر دادم که شبیه قالب وب خودم بشه
در مورد پیوندهام فکر میکنم لینک دونیم گوگری شده نمیدونم یعنی نشده؟؟؟
ممنون از کمک هات پسرم!

Ary@n گفت...

فوتبال با سیایت/تبانی نمی‌خوایم نمی‌خوایم
مرگ بر ضد ضد ولایت فقیه!
دومی از ذهن پاک بچه های کلاس ما بیرون اومده که قبل از زنگ معارف روی تخته می‌نویسیم.

منم مجنون... گفت...

راستی سید جان میدونستی من عاشق بخش نظرات تو هستم ((نیشخند))
چجوری اینجوری شده؟؟؟چرا مال من یه جور دیگه است؟؟؟
کد گذاشتی یا نه بخش نظرات قالب وبت همین جوری بوده؟

مهری گفت...

سلام سید ! توووحرف نداشتن ؟؟؟ مگه می شه ..پس این حرفاچیه نوشتیدی

درموردفوتبال اصن صوبتشونکن که من ازش خوشم نمیاد

بعدشم خیلی نامردی .. منوازقلم انداختی .. مگه خودت نیومدی

چندبارتووبم گفتی " دخترم " .... بعدالان فقط این چارتادخترت شدن

ماماااااااااااااااااان ... بیا این سید وقیمه قورمه درس کن که خیلی

دوس می داره " نیشخنــــــــــــــــــــــــد "

ای بپکه این ایرانسل .. ای بی کفن بشه این ایرانسل

ای آتیش بگیره سازمانش من راحت شم که اینقده حرصم داد

هی این چندشبه آنتش قطع شد ساعت دونصفه شب اومدکه

سودی به حالم نکردوملت درخواب بودن نمیشد بهشون اس مس

داد .... اینم تخصیرتو سید ...

می کشمت " شکلک دختری طپانچه به دس "

ایییییییییییی ول ..خیلی خیلی گلی ... بروبلاگ اسکای

بشه راحت تربرات نظرداد

کی قراره باهات همکاری کنه توبلاگ نویسی

سیدنداشتیما .... خودت تهناتهنا ادامه بده خو

یعنی چی وبتوواگذارمی کنی به این اون

عبای پدربزرگ .. من بااین یه قلم اصن اصن حال

نمی کنما

هنواین عروسی سریال دنباله داره !؟؟؟ ای بابااااااااااااااا

سیما گفت...

پس من چی عمو؟
راستی رقاصم که هستی بزن قدش(آیکون چشمک)

لوکی گفت...

سلام ... پستت بیشتر شبیه اخبار بیست و سی بود... البته یه تفاوتی داره که احتمالاً مال شما حقیقته(نگفتم مال شما راسته چون ممکن بود باعث سوء تفاهم شود!)

خودمم گفت...

سلام
به به چه شود این عروسی
عبا و یه قوطی ویسکی هم تو دستت و هی بچرخی که مثلا داری می رقصی

ارسال یک نظر