سید خسته ، سید تنها !!




راستش این ترم بدجور دچار تغییرات شدم و کلن برگشتم به دوران مثبت بودن خودم (!) نشون به اون نشون که هنوز کلاسا شروع نشده امروز 8 صبح بلند شدم و رفتم کتابخونه و مثل تراکتور نشستم درس خوندم ! بقول عزیزی ، ملت اول ترم هم درس نمیخونن ، حالا تو میخوای قبل از شروع ترم درس بخونی ؟ !!!

کلی کار دیگه هم انجام دادم ، از سرک کشیدن تو کتابهای کتابخونه بگیر تا تهیه سی دی های آموزشی و رفتن به نظام مهندسی و چند تا کار دیگه !

اینارو گفتم که بدونین از این به بعد سید سر به راه شده و ممکن داره (!) کمتر آپ کنه ! میدونم الان خیلی هاتون ناراحت شدین و احتمالا دچار افسردگی میشین ( کی گفت چه از خود متشکر ؟ ) اما زندگی همینه دیگه ! بالاخره باید سوخت و ساخت !

باور کنید اینقدر خسته ام که فن های مغزمم دیگه نمی تونن خنکش کنن و هر نیم ساعت یبار خود به خود ریستارت میشم !

البته این دفعه بانوی فانوس به دست به دادتون رسید و من و به یه بازی دعوت کرده !

این بازی مربوط به علایق سید ِ !!

اما مواردی که سید خیلی دوستشون داره !

1 - به ترتیب مادرم ، پدرم ، خواهر کوچیکه ، خواهر بزرگه ، برادرم ! ( خیلی عجیب بود نه ؟!! )

2- وبلاگم

3- قورمه سبزی

4- سکوت

5- شب

6- ماهواره

7- رانندگی با سرعت خیلی زیاد

8- حمام ( گاهی اوقات روزی دو بار میرم حموم ! )

9- پیاده روی تو شب از خونمون تا لب دریا ، نشستن روی نیمکت ، خوردن نسیم به صورت ، هندزفری تو گوش ، اگه نم نم بارون بیاد که دیگه محشر میشه ! ( میدونم دل همتون آب شد !! )

10 – قلیون تو هوای بارونی ( اگه مامانه اجازه بده ! )

11 – مایکل اسکوفیلد !

12 – گوشی موبایلم !

13- پسر خالم ! ( شبیه ترین فرد به قیافه و رفتارهای من ! فک کن بچه 16ماهه هر شب زنگ میزنه باهام صحبت میکنه ! )

14- بچه های وبلاگی

15- کرم ریختن تو کلاس ( فقط تو کلاسهای غیر مختلط )

16 – دخترم !

17- ......

.

.

از اونجا که احتمال میدم کسی دعوتم و قبول نکنه در نتیجه خودم و سبک نمیکنم !

هر کی دلش خواست بیاد بازی کنه !!

پ-ن : بچه ها وبلاگ همتون و خوندم فقط قسمت کامنتینگ مغزم هنگیده ، فردا میام به همتون میدم ! ( منحرف نظر منظورم بود ! )

7 مهر تولد سبز ترین مرد روی زمین مبارک ! فردا تولد رئیس جمهور موسویه !



19 نظرات:

پروین گفت...

جدی جدی رفتی کتابخونه نشستی درس خوندی؟!!! :O
اگه هی ریست کنی بعد دو روز کلاً نابود میشه ها!!! سعی کن نیم ساعت کلاً خاموشش کنی بعد که راه بندازیش درست شده، از روزه اولش هم بهتره! باور کن!
علایقت رو علاقه است! :))
مورد نه که دیگه ترکوندی!!!
بنا به دلایلی الآن بسی عرق شرم و از این حرفا بر پیشانیمان به صورت شُر شُر خود نمایی می کند!
انشاءالله جبران خواهیم کرد!

حسین ترابی گفت...

ما با هم در قورمه سبزی تفاهم داریم.
ای کاش آبگوشت را هم به لیستت اضافه می‌کردی سید!

ترگل گفت...

خوش به حالت که شمالید من روزشماری میکنم که بیام شمال...
قلـیــــــــــــون؟ ضرر داره پسر!
خیلی خوبه که از الان شروع کردی به درس خوندن باید ازت یاد بگیرم من آخر ترم هم که میشه نمیخونم:دی
موفق باشی:)

بانوی قانوس به دست گفت...

سلام سید . . .
مرسی از قبول بازی . . .
من هم بسی قورمه سبزی را دوست دارم .
قلیون هم همه جورش خوبه مخصوصا هوا اگر بارونی باشه . . . ( کلا به این نتیجه دارم میرسم که دود خوبه :دی )
اخه شما پسرها مگه به جز مسحره کردن دخترها هم کاری بلدید .چه طور سر کلاس مختلط آرام می شینید ؟
دخترتون اسمش چیه ؟

ساراي گفت...

يك نظر مهندسي نمايانه!:
فك كنم سي پي يوت سوخته!
لطفا يك مادربرد جديد تهيه كن واسه خودت تا نابود نشدي!

ساراي گفت...

كدوم دخترت اونوخ؟!
تو كه دختر زيات داري!!!!

مژده گفت...

الهی! بچه 16 ماهه باهات حرف میزنه. همدیگه رو درک می کنین نه؟! :دی

سید خسته ی تنهای درس خون! با گفتن مورد 9 خون به جیگرم کردی. الهی که.... چون نفرینم خیلی دردناک بود سانسورش کردم!

قاصدک گفت...

ای بابا تو هم از دست رفتی که
همون برو درستو بخون

9 رو که خوندم واقعا دلم آب شد
ولی خداییش تنهایی حال نمیده

برای 14 ممنون
:-)

دخترت رو از طرف خودت ببوس
:دی

شوکول گفت...

طفلی داداشت !! چرا آخر همه اسمشو آوردی ؟!!! :)))))
با مورد سیزده خیلی صفا کردیم :))))))

نازی گفت...

اخیی سیددددد چقدر گناه داریییییی/داداش داشتی و نمیگفتی نامرددددد!!!!!علایقت تقریبا شبیه مال منه دیگه.یعنی چیزایی که گفتی رو همه دوس دارن

مریم گفت...

مگه دوران مثبت هم داشتین شما پسرا ؟؟!!
این همه نوشابه رو میخوای تنهایی بخوری ؟؟!!کمک نمی خواین احیانا؟!
با مورد 4 اساسی موافقم !
نکنه تو کلاس های مختلط می ترسی ؟!!
سید از شما بعیده !

بهاره گفت...

سید من با این اسمایلی ها حال میکردم.پس کوشون؟
منم مثه تو دارم درس میخونم.میخوام شاگرداول بشم.میتونم.دوم ادبیاتم.

نـــگـــ:.ــي گفت...

قليونُ خوب اومدي :)

هاD گفت...

میگن آتش تند زود می‌]وابه . امیدوارم تا آخرش همین طور بمونه :)
راستی این دانشجوی وراج دیگه آپ نمی‌کنه ؟ اگر نمیاد حذفش کنم

منم مجنون... گفت...

سلام سید نمک!
خستگی رو تحمل کن بعدا که نتیجه اش رو دیدی کلی لذت میبری
ببین تکرار میکنم تو رو ساختن واسه بازی
یادش به خیر منو یه بار دعوت کردی و چون میدونستم خیلی بی نمک و لوس میشه شرکت نکردم اما شما فوق العاده ای
ولی خواهشا مورد 9 رو حذف کن چرا دل همه رو میسوزونی
من که فعلا انگاری حالا حالا حق دیدن شمال رو ندارم((برادر محترم دو سال شمال مشغول تحصیل بودن و چون به ایشان سخت گذشته جرات نداریم حتی بهش فکر کنیم)) اما دلمو سوزوندی
اما خودمونیم عاشق مورد 15 شدم اگه توی دانشگاه هم همینجوری نمکی باشی خیلی خوبه
خوش باشی سید همیشه

زینت گفت...

سلام سید جونم
اگه بدونی چقدر دلم واست تنگ شده
به خدا راست میگم
خیلی کم آن میشم... آخه مثلا" سر کار میرمو شاغل شدم
ولی همین که تبریکتو دیدم کلی خوشحال شدم
ممنون که هنوزم میای و واسم کامنت میذاری و منو بیشتر از اینا شرمنده میکنی

البته ازین به بعد با گوشیم مجبورم آن شم
مطما" باش مطالبتو می خونم

واسه تشکر از تو امروز اونم یه راست از سر کار امدم کافی نت

بازم ممنون پسر عمو جونم

آتنا گفت...

از بس درس خوندم بخ کامنت گذاری مغز منم کار نمی کنه ... شرمنده نطری ندارم ... فقط یه چیزی ... شما شمال زندگی می کنید...؟

ناشناس گفت...

ُسلام
به به جناب سید درسخون
همیشه به درس نیشخند
دوست داشتنی هاتون جالب بودن

الهام گفت...

« سلام قولا من رب رحیم»


این پست


[گل] ازدواج [گل]




لطفا مارا از نظرات وتجربیات مفید خود بهره مند بفرمایید

ارسال یک نظر