انقلاب مخملی !!!



الان دو روزه که تلفن خونمون با تلفن بقیه اهالی کوچه خط به خط شده و دستم از دنیا کوتاه ! واسه همین هم هیچ اطلاعی از دنیای پیرامونم ندارم ، اگه فکر کردید که یک پست جالب از سید خواهید دید باید بگم که سخت در اشتباهید !!
.
.
.

حذف شد !!!
.
.
.
پ-ن 1 : چه حالی میده تلفن خونتون با تلفن همسایه هاتون که از قضا دختر مجرد هم تو خونه دارن خط تو خط شه ! ( مدیونید اگه فکر کنید من صبح تا غروب داشتم به حرفهاشون گوش میدادم ! )
پ-ن 2 : علی رغم قطعی اینترنت وبلاگ همه ی دوستان و خوندم و نظر دادم ! کافی نت واسه همچین روزایی خوبه !

18 نظرات:

shhohreye aafaagh گفت...

salam avazesh inja az nafarate aval shodim!
in zarbolmasali ke goftid ro tahaloa nashnide budam!!!!

*pegi گفت...

والا اون موقع هم گفتیم قهوه ای
بازم میگیم
قهوه ایه برادر، من قهوه ای

زهرا گفت...

1.رنگی نیس!
2.بی تلفن موندنم خوبه!خیلی خوبه!حس غارنشینی می ده به ادم، یاد اجدادمون کنیم که بد نیس!
3.من گفتم ارتباطم با خدا قطعه؟
نه!اینو نگفتم!من نمی تونم دعا کنم که یه پیرزن 87 ساله بشه یه دختر 14 ساله که یه ماه بشتر عمر کنه که درد بکشه!من نمی دنم چه دعایی باید کنم!

شوکول گفت...

با عرض سلام ! بنده هم اولین جوابی که به ذهنم رسید و میون گزینه ها پیداش نکردم قهوه ای بود ! :)

سال صفری گفت...

نمیشه تو جایزه تجدیدنظر کنی ؟من از ترس جایزه ات جرئت نمی کنم جواب صحیح رو بدم .

پروین گفت...

اگه طرفدارای اون رنگ حالیشون میشد که انقلابشونو به یکی از رنگا در بیارن بازم دلم نمی سوخت، اما ای امان امان!!! :((
حالا چیا کشف کردی از شنودات؟! :))

shohreye aafaagh گفت...

salami dobare.inja chejuri farsi minevise?
man tarjih dadm k javabe soal ro be dustan vagozar konam ke shanse barande shodaneshun bishtar she khob ye nafaram ye nafare jaye baghie baaz mishe.dige goftam gonah daran bad az modat ha mikhan beran hotele5setare
rasti guya pegi jaan motevajeh nashod ke man inja aval shodam fekr konam vase in bud ke english neveshtam

درسا تیتان گفت...

من توبه کردم چیزی راجع به سیاست نمیگم
خجالت نمیکشی به حرفهای اون گوش میدی؟ خائن خجالت نمیکشی جلو عوام این حرفا رو میزنی؟پس من چی؟
جو گیر شدن از نوع خفن الحال به این میگن

Ary@n گفت...

هیچکدوم از این رنگهایی که گفتی نیست. حیف نمیشه اینجا گفت رنگ چیه؟ یا رنگ کاری که کرده.

bi ehsas گفت...

انقلاب مخملی و گوش مخملی حاااااالملن را بهم میزند به خدا

حسین ترابی گفت...

حالا که تلفن ها خط رو خط شده و اینترنت ها هم قطعه و همسایه هم دختر مجرد داره و شما هم یکه و یالغوز ، پس چه بهتر که خانواده محترم از فرصت پیش آمده سوءاستفاده کنند و دستی بجنبانند.
بادا بادا مبارک بادا .
در ضمن بیا که پست جدید گذاشتم.

سعید(زیر تیغ) گفت...

سلام سید جان
بچه های وبلاگ می دونن من تو پست های سیاسی چیزی نمی نویسم این کامنت تنها جهت احترام به شخص شخیص خودتون بود عزیز جان

نازی گفت...

بیچاره اون دختره که تو به حرفاش گوش دادی !!

زهرا گفت...

آخه اصلا طرف از انقلاب و رنگ و اینا که چیزی حالیش نیست که!
ولی اگه بشه شاید به رنگ طلایی و اون هاله ی نوره دوره سرش باشه!
بی تلفنی و ازهمه بدتر بی انترنتی هم بد دردیه .. خدا همه کافی نتی ها رو سرشون رو سلامت و خطشون رو پرسرعت نگه دارد ...آمین!

منم مجنون... گفت...

سلام
این نظر خیلی مفید بود((هیچکدوم از این رنگهایی که گفتی نیست. حیف نمیشه اینجا گفت رنگ چیه؟ یا رنگ کاری که کرده))
راستی من بهت مدیونت شدم چی کار کنم حالا؟؟؟

محمد گفت...

سلام!
خسته نباشید.

shohreye aafaagh گفت...

salam.nagoftid chejuri inja farsi minevise
man beruzam

آتنا گفت...

سلام سید جان...
شمال که نه...یه کم پایین تر....جنوبیم...

ارسال یک نظر