بازی + دعوت شوندگان !



سلام !

ماه رمضون و به ملت همیشه در صحنه تسلیت میگم !

تو این اوضاع کمبود کالری که آدم نای فکر کردن و فسفر سوزوندن نداره از طرف Ari@n و Pegi * عزیز به بازی دعوت شدیم ! ( موندم با کالری که میسوزونم چجوری روزه بگیرم ! )

اسم بازی ، بازی اولویت هاست !

به عبارتی ؛ اگر جای انسانهای اولیه بودی ترجیح می دادی چه چیزایی زودتر کشف یا اختراع شن؟؟

برای اینکه کالری کمتری بسوزونم مقدمه نمیگم ! ( یعنی چیزی به ذهنم نمیرسه ! )

1 – خوراکی !

توضیح واضحات : اولین چیز خوراکیه ! آدمی که زنده نباشه بقیه چیزا بدردش نمیخوره !

کشمش ، آلو خشک ، لواشک ، هندونه و بستنی در راس فیوریت هام قرار داره !

2- شلوارک ! ( چیه ؟ نگاه داره ؟ )

توضیح واضحات : یعنی من بدون شلوارکم عمرا بتونم کاری انجام بدم ! بقول معروف : سید بی شلوارک به چه ماند ؟ به زنبور بی عسل !

3- کامپیوتر و اینترنت !

توضیح واضحات : یعنی من اگه اول صبح نرم یه دوری تو سایت های خبری نزنم ، اون روز شب نمیشه !

وبلاگ دوستان که جای خود داره !

توضیح واضحات 2 : fifa09 و GTA که از ملزومات زندگیمه !

4 – موبایل و هندزفری ! ( اونقدری که دومی مهمه اولی نیست ! )

توضیح واضحات : انتظار داری موقعی که بیکارم چیکار کنم ؟ یه چیزی باید باشه که همزمان که دارم آهنگ گوش میدم باهاش ور برم ؟

5 - ماشین !

توضیح واضحات : یه عضو از بدنم به قدری گشاده که واسه خرید از بقالی سر کوچه هم ماشین و روشن میکنم !

6 – الکس فرگوسن !

توضیح واضحات : بعد از اینکه کشفش میکردم (!) یه باشگاه استعداد یابی میزدیم ، میرفتیم تو کار فوتبال !

دو تا تیم هم درست میکردیم ! اولیش منچستر ، بعدش بارسلون !

7 _ همین !

توضیح واضحات : همین یعنی تمام ! کلن آدمی هستم که زندگی و سخت نمیگیرم !


پ-ن : من میخوام به مناسبت روز تولدم به یکی از کامنت گذارهای این وبلاگ جایزه بدم ! ( توضیح بشتری نمیدم ! )


من فکر کردم همه بازی کردن واسه همین کسی و دعوت نکردم !
اجازه میخوام از همین تریبون از جیگیل بانو و نازی ( اون یکی نازی منظورمه ! خودش میدونه کدوم و میگم ! ) دعوت کنم بازی کنن !

24 نظرات:

بندباز گفت...

به نظر من خیلی خوبه که شما انسان اولیه نشدین و ...

چون احتمالا بدبختشون میکردین

جدی میگماا

آتنا گفت...

شماره 3 رو خوب آمدی سید جان...

حسین ترابی گفت...

صد و ده درصد ، الکس فرگوسن را انتخاب می کردم. شک نکن.
دلیلش؟
بخاطر این جمله:
"آدم بدون عشقش به مفت نمی ارزه." از جملات قصار یک دانشجوی دهاتی

هاD گفت...

همه رو خوب اومدی غیر از فرگوسن . آدم قحط بود ؟!
دستت درد نکنه . اصلاً انتظار نداریم . شرمنده می‌کنی :))

منم مجنون... گفت...

سلام
عجب پی نوشتی بود این پ .ن شما!!!
یه عالمه به من که انرژی داد!
در مورد این بازی من به شما پیشنهاد میکنم در کلیه بازی هایی که بهت پیشنهاد میشه شرکت کن
وقتی بدون سوزوندن کالری انقده باحال مینویس وقتی کالری داشته باشی چی میشه؟؟؟البته مطالب قبلی شما خودش ثابت میکنه
خیلی جالب بود
فکر کنم همه اختراع کامپیوتر و اینترنت مخصوصا ای دی اس ال و موبایل و مخلفات رو در ذهن داشته باشن
ولی شلوارک بسیار ایده جدید و نوینی بود
خیلی خوب بود مثل همیشه
امیدوارم همیشه با انرژی باشی

pegi* گفت...

سلام علیکم
اولاً ممنون بابت لبیک!
دوماً لواشک رو اختراع کردی بیا دم غار ما با هم بخوریم
سوماً تولدت کِیه؟؟
ممکنه تا قبل از تابستون آینده باشه؟
آخه من احتمالاً اون موقع بیام ایران
می خوام شیرینی بگیرم
(خدایا این بیکاری و دل خوش رو از ما نگیر!!)

مهری گفت...

سلام برسیدهمیشه درصحنه بلاگستان

ازخواندن این پستتان بسیارمشعوف شدیم ، مخصوصا ازاین

توضیح واضحاتتان

کاملاباهاتون موافقم که شیکم جزاصلی وغذاجزولاینفک زندگی می باشد

به به چه خوراکیهای مالی .. کشمش .. آلوخشک .. هندونه

ای جاننن ..بستنیییییییییییییی ..

یه پیشنهاد :

ببین سید باتوجه به اون ( پ . ن ) آخری که گذاشتی ، خواستی

به ملت کامنتگذار جایزه بدی ، بستنی بدی بهترتره ( نیشخند )

بلاگ اسپات خیلی گداس ! آدم حال نمی کنه کامنت ساده بذاره

کاکشی شکلک هم داشت

واما شلوارک ... تااونجاکه من یادمه انسانهای اولیه پوششون برگ بود

البته پوشش انسانهای اولیه خارجیکی ، فک کنم همین شلوارکی بود

که شما بسیار به آن علاقه مندین

-----------------

کامپیوترواینترنت ... طبق آمار خبرگزاری پارس فیوز ! درصدمعتادین

به اینترزرت و کامی جان ، درکشورما رقمی حول وهوش ، تا زند زیرو

زیرومی باشد

توضیح واضحات .. تازند زیرو زیرو ، همون هزارکا تلیارد درصد خودمونه

ها ها ها
---------

چون موبایل و هندزفری ازآلات حرام می باشد ، به شماتوصیه

می کنم برای حلال کردن آن ، ، تسبیح به دست بگیرید با ذکرصلوات

همزمان به اصوات طریف وزیبای ترانه خوانهای زن

و صوت جمیل بعضی مردان ، گوش فرا دهید، باشدکه خیراخروی

ودنیوی برای شمابنویسند ، و نیزبرای ما مرجع تقلید ، ثوابی دوچندان

( نیشخند )

------------------

ماشین تا سربقالی کوچه !!!!!!!!! .. ( تعجب ، مبهوت ، حیران )

الکس فرگوسن ! اصن اصن ازفوتبال خوشم نمیاد

--------

بله درست همینه ، زندگی رونبایدسخت گرفت

-------------

پ . ن هم که قبلاراجع بهش گفتم

-----------------

ختم کلام :

توضیح واضحات درمورد کامنتتون

من دروبلاگ مرحوم شده ی قبلیم ، بیشترپست فانتزی وطنزمی نوشتم

گاهی هم که ازاین سبک نوشتن ، خسته می شدم ، می رفتم

سراغ شعر

-------------------

حق یارتان ، برقرارومستدام باشید

بادبادک(خط خطی های یک طلبه) گفت...

سلام سید جون تو وب اون یک دوست نوشتم اینجا هم بنویسم که واقعا بدون نوت بوکم میمیرم...
میبینی جنبرو؟؟؟؟؟؟؟؟
تمام زندگیم توشه یعنی اگه ازم بدزدنش بدبختم نشته های این سه سالم تمام داخلشه نمایش نامه هام همه چی تحقیقا...
حتی روز تولد دوستام...
فیلمای تئاترام اوووووووووووووووووه زندگیم توشه هاهاهاه اگه گروگان بگیرنش فک کنم حاضرم چند ملیون باج بدم...

حسین ترابی گفت...

چه کسی گفت که "همه را خوب اومدی جز فرگوسن . مگه آدم قحط بود"؟
کی این جمله را گفت؟
نکنه شما ارزش "شلوارک" را از "الکس" بیشتر می دونید؟!
باید خدمت اون عزیز عرض کنم:
"قدر زر زرگر بداند قدر الکس ، سید و من"

مریم گفت...

بیچاره اون کسی که قراره شما بهش جایزه بدین !
همین !!

ساراي گفت...

سلامعليكم!
ببخشيد جناب سيد به شيكمشون زنده ان يا شلواركشون احيانا!!!..برادر من كمي خويشتن دار باش..همه ي اين فيوريت هات به درخت آويزونند!!..كافيه دست دراز كني!
..
.
مي گم با اين افاضاتي كه فرمودين نمي دونم چرا ييهو ياد گارفيلد افتادم!!!..نمي دونم ها!!...هوينجوري.ۀ!!

راستي از تولد همون كيك و آب ميوه اش هم به ما برسه ما راضي هستيم ... حالا خيلي اصرار داري بذار من بادكنكات هم بتركونم..آخه خيلي فاز مي ده !

شوکول گفت...

دستا بالا من مسلحم !!توضیحات اضافه : اسلحه ی من بیل مدل AK 47 هستش.اسلحه خطرناکیه!حماقت نکن!:)))بیست و چهار ساعت به شما فرصت داده میشه اون منچستر رو بذاری بعد بارسا !! وگرنه هر چی دیدی از چشم خودت دیدی جون داداچ !! D:

سحر گفت...

من کیکشو درست میکنمااااا!

پروین گفت...

گشادی که دیگه عادیه! اگر کسی اینجوری نباشه جای تعجب داره!!! :))
کی هست تولدت؟ تولد مبارک! من جایزه می خوام! :))

زهرا گفت...

ولی از من اگه میپرسیدن اول احمدی نزاد رو کشف می کردم بعدش کلی بهش می خندیدم تا روحیم یه ذره عوض شه و بعدش تو حیرت کاراش می موندم!

Ary@n گفت...

از این جایزه ها که باهاش بچه ها رو خر میکنن؟ یه بوس؟!

دنیا گفت...

سلام آقا سید.شنیدیم یعنی نوشتین شما زندگی رو ساده می گیرن به نظر من الویت اول اب هست مخصوصا در تابستون نقطه گفته باشم سید من پست های چهارشنبه رو نمی خونم خطرناکه:-).مثل این که من به سیدی همین و گفتم چهارشنبه اوضاعت خطری هست اونم ورداشت گفت ما سید ها چهارشنبمون خطری هست شما ها که سید نیستین بقیه روزهاتون :-)

nazi گفت...

vayyyy kheili jaleb bud.1 alame khandidam.khob 1i manam davat kone biam begam dg(geryeo zario khejalato ina)

jhgil banoo گفت...

اولا تولدت مبارک دوما من میخوام برنده باشم.سوما کسی رو به بازی دعوت نکردی.؟

زهرا گفت...

ایضاً شلوارک.

nazi گفت...

vaisaaaaaaa.un nazar ghabio taiid nakon.in jadide(jaizro alan motevajeh shodam khob)na ke fekr koni man tu nzarat deghate kafi nadaramaaaa.na.mkhtasar nvisam 1kami.shalvarako manam hastam shadid.intent age nabud manam nabudam.lavashako harchize torshiam are.vali baghiash farghi nadare.1mano bazi bedavate manam begam khob.eehe(geryeo zari)

مژده گفت...

آخ جون جاییزه !!! حالا به کی میرسه؟ :))
یعنی خوراکی های مورد علاقه ی تو همینایی هستن که گفتیییییییییییییییی؟؟؟!!!!! واقعا؟؟

پس ساندویچ و پیتزا چی میشه؟

گره چهارگوش(سمانه) گفت...

اولا تولدت کی بیده ؟
پانیا ان تیکه شلوارک رو که خوندم یاد این اتادم که هر وقت میرم شمال یه سری پسرای محلی رو میبینم که با شلوارک و رکابی میگردن و پوستشون رو هم انگار تو ماهیتابه سرخ کردن ، تو هم جزو اونایی یعنی ؟؟؟؟

پی نوشت رو برای ما بگشا !

سمانه گفت...

سید جان یه کاری بخوام واسم میکنی ؟؟؟

اگه گذرت به دریا افتاد از طرف من پاهاتو توی آب بذار اگر هم به عادت معهوده من اسمم رو تو ساحل بنویسی بد نیست 1 چون امسال قسمت نشد این کارو انجام بدم ... البته طوری ننویسی که کسی ببینه فکر کنه جریان عشق و عاشقیه ( باز اسمایلی که نمیخوای ؟؟)) ببینم چند پست قبل تر وبلاگ نما منظورت من بودم ؟

ارسال یک نظر