بیانیه سید !



راستش حالا حالاها نمی خواستم آپ کنم تا به یه نتیجه کامل برسم !
اما مثل اینکه سوء تفاهماتی پیش اومده که باید رفع بشه !
با توجه به اینکه مهندسین بلاد کفر (همون استکبار جهانی خودمون ! ) فکری برای جواب دادن به کامنتها نکردن مجبورم ، این پست و اختصاص بدم به جوابیه !

R یان : اگه چنین پیشنهادی بهش میدادم ، قطعا خودش و میکشت !

ساراي : شما از کجا میدونید من مثل اونم ؟ منظور من از رابطه با نفر اول ، نهایتش اس ام اس بود ! اما رابطه نفر دوم با دوست پسرش چیزی در حد یه ماچ دادو دمش گرم بود !
ممنون از راهنمایی سازنده ات ! ( خدا رو شکر که داداشت نبودم ! D : )

Pegi : مرسی ! دقیقا منم نمی تونستم تمرکز کنم ! واسه همین گفتم فقط یکی از این دونفر و انتخاب کنید ! بخاطر راهنمایی کاملت ممنون !

پروین : منم فکر کنم ارزش عشق بیشتره ، منتها تا وقتی که غرورت و تو این راه از دست ندی ، یا اینکه بخوای عشق و گدایی کنی ! ( شما هم مثل خواهر من ! پس گردنی هم اگه میزدی ایرادی نداشت ! )
گره چهارگوش(سمانه) : کاش خالی بندی بود !
نخیر ، اشاره کردم که : تا من شرایط ازدواج پیدا می کردم احتمالا رنگ موی طرف ، میشد رنگ دندونای من ! منظورم 7-8 سال دیگه بود ! ( مرسی بابت راهنمایی )

منم مجنون.: حتی اگه تا آخر عمر مجرد بمونم با این قضیه کنار نمیام ! دختر های خوب هم پیدا میشن ! ( ممنون )

شوکول : قضیه پیچیده تر بود !
من دنبال دومی نرفتم ، دومی اومد دنبالم ! ( حالا چطوری بماند ! )
اگه برجعلی بدونه این چیزارو میخونی طلاقت میده !

درســــــــاااااااا : تصمیم گرفتم همون سیاسی بنویسم ! ( ممنون از راهنمایی ! )


هاD : اول اینکه گفتم : تا من شرایط ازدواج پیدا می کردم احتمالا رنگ موی طرف ، میشد رنگ دندونای من ! ( قصدم این بود که 4-5 سال دیگه ازدواج کنم ! )
دوم : منظور من از رابطه با نفر اول ، نهایتش اس ام اس بود ! اما رابطه نفر دوم با دوست پسرش چیزی در حد یه ماچ دادو دمش گرم بود ! ( اصلا قابل مقایسه هست به نظرت ؟ )
سوم : مثل اینکه سوء تفاهم شده ! نه داداچ ! سید اهل دوستی و این جور مزخرفات نیست ! خدارو شکر کمبود هم ندارم !
چهارم : مرسی از راهنماییت ! خودمم به همین نتیجه رسیدم که ازدواج زوده برام ! حتی 8 سال دیگه ! واقعا بابت اینکه وقت گذاشتی و نظر دادی ممنون !


Tooba : علیک سلام ! ( چیه ؟ جواب سلام واجبه ! )
ما تو دوتاش موندیم ، دیگه نفر سوم که جای خودش و داره !
به جواب بقیه دوستان مراجعه شود ! ( بابت راهنمایی ممنون ! )

سلام علیکم !
چرا تهمت میزنید ؟ من فقط میخواستم تلفنی باهام صحبت کنه ! ( تازه مادرامون هم خبر داشتن ! )
من نرفتم دنبال نفر دومی ، اون امد دنبالم !
با عرض معذرت استادتون مزخرف گفته ! مگه میشه عشق و با پول خرید ؟؟ ( کافر همه را به کیش خویش پندارد ! )
لازمه بگم نفر اولی علی رغم اینکه دوستم داشت حاضر نشد باهام تلفنی صحبت کنه ، لطفا اون و با دومی مقایسه نکنین !
این قدر از دخترها طرفداری نکنید ! میشناسم دخترایی رو که با 100 نفر بودن ، بعدش یه پسر خل و چل پیدا کردن و باهاش ازدواج کردن !
اصن ، اگه نفر دومیه بهم نمیگفت که قبلا با یکی دیگه بوده من از کجا میفهمیدم ؟
من دوست دختر ندارم ! یعنی اهل اینجور مزخرفات نیستم !
خوبی شما ؟ مرسی که بخاطر من رفتی از استادت سوال پرسیدی !
بابت اینکه استادتون ناراحتت کرد ، معذرت میخوام !


دانشجوي وراج : منم دلم میخواست با هردو ازدواج کنم ولی نمیشد ! D :
من نمیتونم گذشته ی کسی و نادیده بگیرم !
یعنی از هر دو طرف خوردی ؟
ممنون بابت راهنمایی !

سحر : سلام آبجی !
منم همین طور فکر کردم ! مگه تا چند سال میشه عاشقانه زندگی کرد ؟ بالاخره یجایی این قضیه رو به رخش میکشیدم !
علی رغم سن کمت ، بهتر از بقیه راهنمایی کردی !

پ-ن 1 : فکر کنم بعضی از دوستان فکرهای ناجوری راجع به سید کردن !
من تو خانواده ای بزرگ شدم که اعتقادات مذهبی حرف اول و میزنه !
خیلی از همسایه ها و فامیل هامون هم دختراشون و می فرستن خونمون تا بهشون درس بدم !
نمیگم آدم پاکی هستم ، ولی این قدر فهم و شعور دارم که به دختر مردم چشم بد نداشته باشم !
در مورد دوستی با دخترها هم نظر خودم و دارم ، بقول خدابیامرز پدربزرگم : اگه امروز با ناموس مردم رفتی عشق و صفا مطمئن باش فردا همچین بلایی سر ناموس خودت میاد !
نمیگم با دوستی دختر و پسر مخالفم ، اما هر چیزی باید حد داشته باشه !
پ-ن 2: این قضیه مربوط به8-9 ماه پیش بود !
یعنی من خیلی وقت پیش تصمیم خودم و گرفته بودم ، فقط دلم می خواست بدونم چند نفر از دوستانم مشابه من تصمیم می گرفتن !
شاید هم می خواستم مهر تائیدی به انتخابم بزنم !
من راه حل سوم و انتخاب کردم !
یعنی از هردو دل کندم !
پ-ن3: گمونم همون سیاسی بنویسم بهتر باشه ! علت نوشتن پست قبلی میدونید چی بود ؟ طی واقعه ای عجیب ، چند شب پیش هردوتاشون بهم زنگ زدن ! ( جواب هیچ کدوم و ندادم ! )