بفرما تجاوز !!




حذف شد !
ای جماعت بدانید و آگاه باشید که : اگر 20:30 گفت ماست سفید است ، همیشه جای این احتمال را در ذهن خود نگه دارید که یا ماست اصلا سفید نیست ، یا اثبات سفیدی ماست مقدمه ای است برای نفی سیاهی از ذغال !
حذف شد !
پ-ن : تعطیلات را در زندان های ایران بگذرانید ! به همراه اتاق های مجهز ، غذاهای مقوی و البته صکص !
پ-ن2 : غیر از کامنتهای توهین آمیز بعضی از وبلاگ خوان نماها ( بر وزن تماشاگرنماها ) پست قبل و دوست داشتم ! ذهن خیلی از ماهارو به چالش کشوند و باعث شد جدی به این موضوع نگاه کنیم ! با خیلی از دوستان هم گپ و گفت مفصلی انجام شد ! خوشحالم که دوستان منطقی مثل شما دارم ! ( از دوستانی که کامنتهاشون و عمومی نکردم عذر خواهی میکنم ! )

12 نظرات:

محسن گفت...

من اگه غیرت دارم نمیزارم زنم بره زندان!

زهرا گفت...

اینو بد پایتم!آدم دوست داره باور نکنه!
من اولین باره که میام اینجا!چند تا پستتو خوندم!
این کار بلاگفا که همه رو پرپر کرده خیلی هیوله!
با اجازه لینکت کردم!

ساراي گفت...

شوما به یک عدد بازی دعوت شدید!
لطفا قدم رنجه بفرمایید و انجامش دهید!

پروین گفت...

اولا: عنوان مطلبت خیلی...!(هیچی! یه جوریه یعنی :)) )
دوما: :|
سوما: اسلامیت و هیچی نمی تونم بگم اما شک دارم از خیلی وقت پیش چیزی به نام جمهوریت باقی مونده باشه.
در مورد فتوا دادن هم شک نکن چیزی که به نفعشون باشه میشه حلال تر از شیر مادر. یعنی میشه نوش جونت داداش! تا اونجا که جا داره ...!
خب البته جای تقدیر و تشکر هم داره که اینجور به فکر زن و بچه ی ملت هستن.
(من دیگه حرف نزنم بهتره! قاطی کنم یه هو دیدی یه چیزایی گفتم که زشته دیگه! :دی)

هاD گفت...

انگار هنوز تو کف پست قبلی :))

Mr Jones گفت...

سلام پسر عمو(!)(مزاح)[آیکون دیدار دو سید]

خیلی خرسند شدم از آشنایی با بلاگتون ![چشمک]

موفق باشی ! [گل]

جیگیل بانو گفت...

چی بگم.قبلا انگار به هم سر میزدیم.اگه دوست داری بازم بهم سر بزن.خوشحال میشم.
در مورد خبرتم باید اظهار تاسف کرد .برای من برای تو برای مردم.برای همه.تو زندان جمهوری اسلامی که این باشه................

ناشناس گفت...

اخبار صدا و سیما این خوبی ها رو هم داره دیگه.

Unknown گفت...

توی سالهای اولیه انقلاب (تو بگیر مثلاً اوایل دهه شصت)
به زندانیای سیاسی دختر (باکره) که به اعدام محکوم می شدن، تجاوز می کردن که باکره از دنیا نرن
چون باوری هست که میگه دختر باکره اگر کشته بشه به بهشت میره
منطقشون هم این بود که این افراد نباید به بهشت برن
بعدم در خونه پدر و مادر اون دختر می رفتن و علاوه بر ساک وسایل شخصیش، یه جعبه شیرینی و یه مقداری هم پول بعنوان مهریه می بردن برای پدر و مادرش
تجاوز به زندانیا (چه زن و چه مرد) قصه تازه ای نیست

زهرا گفت...

سید جان ... اینا به جای حل مسئله صاف میرن صورت مسئله رو پاک می کنن و برنامه وزین 20:30 هم نقش پاک کن جوهریش رو به نحو احسنت انجام میده !!
جریان ترانه موسوی (که من به عنوان یه دختر به شدت معترضش هستم) رو چقدر جالب و باورنکردنی ماست مالی کردن !!!
نمیدونم حالا باید چی کار کنیم !
ولی اینا با این کاراشون مردم بیشتر منزجر میکنن.

شوکول گفت...

این روزا عبارت "روم به دیفال" خیلی پر کاربرد شده D:

منم مجنون... گفت...

این بیست وسی واقعا از خود جناب منتخب ملت هم چندش آور تر شده...وای اعصاب فولادی میخواد این اخبار رو ببینی و هیچی نگی؟؟؟؟؟؟؟؟
نامردا به هیچکس و هیچیزی هم رحم نمیکنن ... واسه همه چی مدرک میارن

ارسال یک نظر