اینجا دانشگاه است ، صدای مرا از کافی نت میشنوید !



سلام !

هنوز چند ساعتی از نوشتن پست قبلی و بررسی کامنتها (!) نگذشته بود که پدر گرامی در اقدامی ناجوانمردانه و بر خلاف معاهدات بین المللی و خانوادگی تلفنم و تنها بدلیل اینکه پول تلفن این ماه شده بود 57 هزار تومن قطع کرد !
منم بیکار ننشستم و ابن حرکت و بشدت محکوم و مراتب انزجار خودم و از این حرکت اعلام کردم !
سپس جلسه ای فوری با اعضای خانواده گذاشتم و خواستار روشن شدن وضعیت تلفن شدم ! در پایان جلسه قرار شد در اسرع وقت تلفنم وصل بشه اما بلیل کارشکنیهای پدر محترم تا کنون نتیجه ای حاصل نشد !
الان هم از کافی نت دانشگاه مشغول نگارش این جفنگیاتم !
تنها نکته مثبت این قضیه این بود که باعث شد بتونم ترک کنم ! مدتها بود گرفتار این بلای خانمان سوز شده بودم و هر دفعه هم که میخواستم ترک کنم چون اراده ام ضعیف بود موفق نمیشدم !
اما این دفعه قضیه فرق میکرد !
خیلی درد کشیدم اما بالاخره موفق شدم که ترک کنم !
اعتیاد اینترنتی واقعا خانمان براندازه !
البته ترک کامل نبودم و با موبایلم میومدم و نظراتتون و میخوندم !
تو این چند روزه که اینترنتم قطع بود کلی کار آندرگراند ( under grond !) انجام دادم !
اول اینکه طی یک حرکت انقلابی تعداد کانال های ماهواره رو از 584 به 1872 رسوندم ! فقط حیف که ماه رمضونه و اسلام دست و پای مارو بسته ! چه فیلمهایی داره و نمیتونیم ببینیم !
از ماهواره که خسته شدم رفتم سر وقت GTA ! یه چند مرحله ای بازی و پیش بردم و بعدش که خسته شدم رفتم سروقت پلیس ها ! اولش رفتم رستوران مک دونالد ، غذای مشتی زدم تو رگ ، ماشین و آتیش کردم رفتم کافه یه دست بیلیلرد بازی کردم و باختم ! بعدش رفتم سر وقت پلیسها . . . . .
اما مهمترین کاری که کردم این بود که مشغول تهیه یه آلبوم موسیقی شدم ! یعنی آهنگهای خوانند ها رو میگیرم بی کلام میکنم بعد با یه شعر جدید روشون میخونم ! فعلا که دارم رو شعرها کار میکنم ! ( یکی از کلیپ هام که در مورد نمره و امتحان بود تو دانشگاه پخش شد ! حالا شاید یه روز اینجا بذارم تا شما هم گوش کنین ! )
آهان تا یادم نرفته ! برنده خوش شانس جایزه طی مراسمی در حضور مقامات کشوری و لشکری با قرعه کشی انتخاب شد و کسی نیست جز : سحر از وبلاگ جیغ خیس !
بقیه هم ناراحت نباشن حالا سالهای دیگه شاید اسمشون دراومد ! هر کی هم نسبت به مراسم قرعه کشی اعتراض داره برادران با اسپری فلفل و باتوم برای پذیرایی آماده هستن !
فقط امیدوارم جایزه اش و قبول کنه !
بد نیست یه توضیحی در مورد جایزه بدم!
راستش بعد از اینکه قضیه جایزه رو مطرح کردم به شکر خوردن افتادم ( البته بعد از افطار ! ) هر چی هم به این مغز لامصب فشار آوردم تا بتونم چاره ای برای این قضیه بیندیشم افاقه نکرد که نکرد !
دقیقا یادم نمیاد ولی به نظرم تو وبلاگ توکای مقدس دیدم که به یکی از دوستاش اجازه داد که یه پست برای وبلاگش یذاره ! با خودم گفتم وقتی توکا یبار چرخ و اختراع کرده دیگه چه کاریه من بخوام دوباره این کارو کنم ! ( چه ربطی داشت ! )
اینجوری شد که این افتخار نصیب بنده شد تا سحر خانم به عنوان کادوی تولد یه پست تو وبلاگ بنده بذاره !

پ-ن : میدونم الان خیلی خوشحال شدین که جایزه به شما نرسید !
پ-ن 2 : به دلیل ذیق ( ظیغ ، ذیغ ، ضیق ، زیغ ، ... ؟؟ ) وقت هر چی به ذهنم رسید گفتم ! دیگه ببخشین !
پ-ن 3 : از عزیزانی که مدارکشون وبرای ازدواج (!) فرستادن تشکر میکنم فقط یادم رفته بود بگم من کچلم و پای چپم لنگه ! غیر از این دست بزن هم دارم !

32 نظرات:

شوکول گفت...

:)))))))))) خدا رو شکر !

سحر گفت...

چه خوب که اطلاع رسانی کردی!والله من فکر کردم یه بلایی سرت اومده دیگه نمیای... ):

پروین گفت...

الحمدالله! :)

هاD گفت...

بادمجون بم آفت نداره اخوی :))

nazi گفت...

shokr ke salemi.goftim nakone bar asase postaye ghabl gereftanetaaaa

سعید(زیر تیغ) گفت...

گفتم یه لینک بازدیدی افتاد تو لیستم اندازه صفحش خیلی کوچیک بود نگو شما بودی
به سلامتی بابا گوشی اینترنت دار

سحر گفت...

میگم سید این جایزه بالاخره چیه؟!D:
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

درساااا تیتان گفت...

آخیش خیالم راحت شد که زنده ای وگرنه هنوز ازدواج نکرده بیوه میشدم!!!

منم مجنون... گفت...

خدایا زود اینترنت این سید مارو وصل کن نباشه اصلا اینجا قشنگ نیست

حسین ترابی گفت...

نگران نباش سید جون.
درست می شه.

سحر گفت...

سید میخوای من به نفع درسا کنار بکشم؟D:
ـــــــــــ
ماشالله چقدر خاطرخواه داری...!

Mr Jones گفت...

سلام!
پس همدرد بودیم !

دنیا گفت...

سلام سید :)دیدم نیستی گفتم سید زود به زود می امد گفتم کجایی سید؟؟؟دیدم امدی ولی حالا چرا؟؟؟؟تیکه اخر نوشتم سر زبونم امد گفتم همین جوری :)

شوکول گفت...

زیاد خوشحال نباش ! من خودم هزار بار ترک کردم! :)

مریم گفت...

به همین علت گفتم بیچاره کسی که جایزه ی شما نصیبش میشه !!


مطمئنم عمرا ترک نمی کنید !!

قول میدم!
کاری نکنید که پدر گرام همون وصل تلفن رو ترجیح بدن !!

سال صفری گفت...

منم دقیقآ مدتیه تو ترک یابویی می باشم !!! :)

سحر گفت...

چی شـــــــــــــــــــــــــد؟؟؟؟؟؟؟؟
واااااااااااااااااااای!
سید خیلی خوشحالم کردی!
اصلا فکرشم نمیکردم!
از دیروز تا حالا کلی خوشحال شدم!!!
...!
برم در مورد موضوعش بفکرم!!!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دارم اساسی می تغییرم!
ممنون از دعاهات (:
من هنوز در شوک به سر میبرم!

پروین گفت...

منم از این ترکا زیاد داشتم اما آدمی که معتاد شد دیگه برگشتی نداره! :)
جایزه رو که ندادی، مدارکمون رو هم گرفتی و حالا داری رو می کنی چه محاسنی داری، اما محض اطلاع من با همشون کنار میام آقاجان! :))

منم مجنون... گفت...

سلام
اول راجع به پستت بگم که تو سخت ترین شرایط هم عالی مینویسی این مشکلات در تمام منازل هست البته در منزل ما حل شده چون وحشتناک بود منو داداشم میترکونیدم تلفن منزل رو و به این نتیجه رسیدم که شهرمون که دیگه خدای ای دی اس ال هست چرا ما استفاده نکنیم
200 دادیم یک سال راحتیم شما هم ای دی اس ال بگیر البته من قیمیت شهرهای دیگه دستم نیست
پی نوشت 3 واقعا توپپپپپپپپپ بود
بگذریم این یه راه حل بود
به برنده ی قرعه کشی شما تبریک میگیم این روزا دیگه هیشکی جرات نمیکنه بگه تقلب شده!!!

محسن الف. جیم. گفت...

سیدووووووووو اون برنامه که باهاش صدای خواننده رو بر میداری بهم بده منم میخوام خواننده بشم. اصلا شاید دو نفری با هم یه گروه زدیم!

دنیا گفت...

سلام سید:) منت گذاشتید امدین تو وبلاگم.خدا مشکل همه رو حل کنه مشکل بی اینترنتی شما رو حل کنه :)

هاD گفت...

ترک کردی ؟ دو روزه دیگه که وبلاگ درد گرفتی بهت میگم :))
خیلی لطف کردی که جایزه رو به من ندادی . ما کهع خودی هستیم . دادی به غریبه‌ها بهتر شد :))

درساااا تیتان گفت...

آقا قضیه جایزه چیه؟! هان!
من انقده از آدم هایی که یه پاشون چپه و کلشون کچله خوشم میاد، وای چه عالی که شئهر ادم دست بزن داشته باشه اینجوری غیرتش رو به ادم نشون میده! ( مبارزه با بی شوهری با کمترین امکانات!) اینکه میخونی هم خیلی خوبه ها! لااقل تو جواب همه ی حرفها و پرسش های مردم که میگن دوماد چیکارس به جای اینکه بگم دانشجوی عمران از دانشکده سندروم سین داران چلغوز آباد میگم هنرمنده که هم باکلاس تر باشه هم تلفظش آسون تر !!!

سحر گفت...

manzooooresh az gharibeh chie?

nazi گفت...

bademjune bam afat nadare ke!!!morede 5 ham....:-D

*pegi گفت...

ذلیل نشی بچه
تو اینهمه عیب و ایراد داشتی و نگفته بودی؟؟
خوبه دختر معرفی نکردم!!!
;)
من از همینجا مراتب تسلیت و همدردی خودم رو با سرکار خانم سحر خانم از جیغ خیس اعلام می دارم
بسکه جایزه ای که دادی یخ بود
یا شایدم من یخم که داغیش رو نگرفتم
آخه خوابم میاد در حد بنز!!!
تا یه 20-30 ساعتی هم از خواب خبری نیست
غصه ام گرفته شدید
:((

دانشجوي وراج گفت...

سلام.شومام زدي تو كار زير زمين پس؟؟ واسچي پس من نميبينمتون اون پايين شبا؟؟ راستي جي تي اي ميزني دادا؟ بابا دستمريزاد.. در مورد كار موسيقيت هم يادش بخير جونيمون خيلي ازين كارا ميكرديم با ادوب...ههههي.(فقط خواستم بگم ماهم اره) :d

مژده گفت...

:)))))
خیلی با حال بود این پستت. یاد روزایی که از کافی نت دانشگاه می اومدم نت بخیر.
اون کلیپ رو هم بذار دیگه اینقدر خسیس نباش.

پدرت کار خوبی کرده که باعث شد ترک کنی. کاش یکی پیدا میشد مارو ترک میداد!

مریم گفت...

نه واقعا مثل اینکه تاثیر گذار بوده و توبه جواب داده !!

ویوارا گفت...

اینترنت من کجاست؟
اینترنت من کجاست؟
اینترنت مراپس بدهید

بابا سید... بابا خواننده...بابا انریکه... به پدر محترم بگو به حرمت ازاده از کلبه ی ویوارا جهت وصل کردن تلفن اقدامات لازم راموذول دارند.

جایزه من کجاست؟
جایزه من کجاست؟
جایزه مرا پس بدهید.

درسا تیتان گفت...

اول ماه رمضون بهت گفتم ایمیلت رو بده با هم بچتیم 13 ماه رمضون بهم جی میلت رو دادی
خدا رو صد هزار مرتبه شکر که اول ماه رمضون بهت نگفتم شماره موبایلت رو بده چون اونوقت 13 ماه میومدی بهم قبض تلفن خونتون رو میدادی!

ناشناس گفت...

می خواهم پیشرفت کنم اماچگونه؟می خواهم تحصیل کرده موفقی باشم اماچگونه؟
navayejan.blogfa.com

ارسال یک نظر