همسر مورد علاقه من !




یکی از خاصیتهای ماه رمضون اینه که مغز آدم و از آکبندی درمیاره ! وقتی از زور گرسنگی خوابت نمیبره و هیچ کاری هم نمیتونی انجام بدی ، مجبور میشی بشینی و تفکر کنی ! اونم چه فکر کردنی !
خدایی شما شیرین تر از مقوله ( مغوله ؟ ) ازدواج چیز دیگه ای واسه فکر کردن به ذهنتون میرسه ؟ ( اگه میرسه بدونین که مغزتون معیوبه ! )
از قدیم گفتن ازدواج شتری ِ که رو همه میخوابه ! چه خوبه قبل از اینکه جناب شتر بیاد رومون بخوابه قبلش یه آیتم ها و معیارهایی برای انتخاب شتر ، ببخشید ، همسر آیندمون در نظر بگیریم !

اما معیارهای من !
موارد اصلی !
1 – وبلاگ نویس باشه ! ( ترجیحا با بازدید روزانه بالای 200 نفر ! )
توضیح : از نظر من آدم ها دو دسته اند : اونایی که دارن ! – اونایی که ندارن ! ( منحرف ! منظورم وبلاگه ! )
از اونجایی که هر وبلاگ نویس تمام خاطرات و مخاطرات زندگیش و میریزه رو دایره ی وبلاگش (!) دیگه مشکلی واسه تحقیق و این جور چیزا پیش نمیاد !
مثل اینه که شما برین خواستگاری و از عروس خانم بخواین دفتر خاطراتش و بده شما بخونین ! عمرا اگه کسی حاضر باشه چنین کاری بکنه !
اما وقتی وبلاگ نویس باشه ......
* مثلا الان من میدونم ... ( ولش کن ! اگه اسم ببرم شاید ناراحت بشین ! خودتون برین وبلاگهاتون و بخونین دیگه ! )

2- علاوه بر اینکه باید عاشق فوتبال باشه ، بازی Fifa 09 رو در حد حرفه ای باید بلد باشه !
توضیح : انتظار دارین وقتی بیکاریم چیکار کنیم ؟ ( چی ؟ خیلی .... )
تبصره : مثلا اگه من پرسپولیسی هستم اون استقلالی باشه ! فوتبال بدون سر و کله زدن که مزه نمیده !

3 – شاغل باشه !
توضیح : اگه فکر کردین من حقوق یک ماهم و صرف خرید لباس و لوازم آرایش میکنم سخت در اشتباهین !
تازه تو خرج خونه هم باید سهیم باشه !

4 – در انتخابات به اهمتی نجاد رای نداده باشه !
توضیح : شنیدین اگه آدم نمازش قبول بشه بقیه ی اعمالش قبول میشه و ...
شرکت در انتخابات هم همین حکم و داره ! یعنی اگه مورد 4 قبول واقع بشه بقیه ی موارد بررسی میشه وگرنه اگه 3 تا مورد اول و داشته باشه و مورد 4 و نه ، متاسفم !!


مورد احمقانه !
بچه ی اولمون باید دختر باشه ! ( به من ربطی نداره ! مشکل خودشه ! )

مورد اگه میشد بد نبود !
همیشه از زنهایی که عینک مستطیلی میزاشتن خوشم میومد ! حالا اگه همسر من عینکی باشه بد نیست !
( دقت کنین اونقدر که مدل عینکش مهمه عینکی بودنش مهم نیست ! )

سایر موارد !!

اگه بین من و مامانش دعوا شد باید یکی از این دوراه و انتخاب کنه !
الف – طرف من و بگیره ! ب- طلاق بگیره !

مورد محرمانه !

چیه ؟ نکنه انتظار داری مورد محرمانه رو تو ملاء عام جار بزنم ؟ ( خجالت هم نمیکشه ! )

پ-ن : کسانی که واجد شرایط ذکر شده می باشند حداکثر تا تاریخ 6/6/88 یک برگ از کپی شناسنامه به همراه 3 قطعه عکس را به صندوق پستی ارسال کنند ! بدیهی است بعد از تارخ فوق به درخواست های ارسال شده ترتیب اثر داده نخواهد شد !!

پ-ن 2 : قضیه کامنت گذاشتن و جایزه گرفتن و جدی بگیرین ! هر کامنت در هر پست یک امتیاز ! یرای گذاشتن کامنت یا افزایش کامنتها همین امروز اقدام کنید ! ( در هر پست فقط یک کامنت حساب میشه ! الکی دو تا دوتا ندین ! )



34 نظرات:

پروین گفت...

آی که جنس تو چقدر خرابه سید!!! :)) آقا واسه اینکه تعداده کامنتاش بره بالا الکی کک میندازه به پاچه ی ملت که آره! من جایزه میدم!! :))
اما نظر من راجع به پستت!
من همه ی شرایط و دارما!!!! :))
به جز بعضی هاش: بازدیدام کمتر از 200 تاست.
عینکی نیستم، اما میشه یه فریم با شیشه ی معمولی گرفت! :))
با بقیه موارد هم مشکلی ندارم! پس من واجد شرایطم!!! :))
آقا آدرسو بگو من همین الآن کپی و عکس و میارم خدمتت، چرا پست کنم؟؟!! به اداره پست اعتباری نیست! :))

mehree گفت...

سلام سید

یه سوال :

چرا آدرس واسمم توقسمت کامنتدونی وبلاگت ذخیره نمیشه هی من

بایدبه صورت دستی واردکنم ؟

بعد تومطمئنی میخوای زن بگیری ( شیطنت )

آخه هرکی میخواد زن نگیره ، اینقذه سنگ جلوی

پاش میگذاره که طرف خودش پشیمون بشه بره

فقط سید یادت نره ، کیک عروسیتو بدی وگرنه

همون دم حجله می کشیمت ( شکلک تروریست )

عجب معیارهایی داریا

فکرکنم اون زن روبتونی توکره مریخ بیابی

ها ها ها

آتنا گفت...

من این کارو کردم ...دفتر خاطراتمو دادم بخونه...انتظار داشتی چی بشه...پا به فرار گذاشت...

nazi گفت...

ghabl az shukhi besiar khosheman amad(goftam begam shukhie ke yeho javgir nashi)khob weblog ke daram man tabiatan.footbalam dus daram.albate bazi nemikonam vali estedadesho daram ziad.bachegia asheghe subasa budam.shaghelam ke 100% man khodam nemitunam tu khune beshinam.ahmati nejadam ke esmsho naiar bala miaram(labod dokhtaremune ke dare tekun mikhore(az in smiliha ke fakeshun kafe zamine.akhe dokhtaram inghad bihaya mishe?))rati jedi einakamam mostatilie.khanumaye dg lotfan zahmat nakehan.:D

منم مجنون... گفت...

سلام
میگم میخواهی بعد از افطار وبتو اپ کنی؟؟؟ فکر کنم یه ذره گرسنگی بهت فشار آورده!
بعد اینکه شما عجب شرایط سختی داری یه ذره هم که کوتاه نمیایی فکر کنم کسی برات فتوکپی شناسنامه ارسال نکنه بعد مجبوری الکی بنویسی به خاطر استقبال زیاد زمان تمدید شد(از من گفتن بود)

منم مجنون... گفت...

در ضمن یادم رفت بگم من از همین جا اعلام میکنم که به هیچ وجه کامنت رو به خاطر امتیاز نمیگذارم!!!
ما به خاطر خودت کامنت میگذاریم
(خوب گفتم؟؟)

شوکول گفت...

خیلی کم اشتهایی ها !! :))
یعنی من بی صبرانه منتظرم کامنتای این پست رو ببینم !D:

ناشناس گفت...

احتمالا یکی از شرایطشاین نیست که تو جهیزیش یه جوی استیک دو نفره داشته باشه تا با هم فیفا بازی کنین؟

مریم گفت...

می ترسم سینه پهلو کنید ییهو !!!



اونوقت خودتون چه محاسنی دارید ؟!!!

آزاده از کلبه ی ویوارا گفت...

بعد مدت ها فرصت شد بیام اینجا اما به جان سید و خودم دلم اینجا بودها..اومدم دیدم به همسر مورد علاقتون..تازه یه چیز دیگه هم فهمیدم و اون اینکه مغزم معیوب هم هست چون از نظر شیرین ترین مطالب بحث میکروب هاست..ای جان چقدر نازندددددددددددددددد
در مورد معیارهات:در مورد معیار 1:اگه طرف مثل من بود و با زبان استعاره حرف هاشو می زد چه جوری می خوای بریزیش رو دایره؟
در مورد معیار دو هم من نظرم اینه حالا که من بارسلونایی ام طرفم هم طرفدار منچستر باشه تا من هی دری وری بگم به منچستر

دنیا گفت...

سلام سید.امروز کلی مارو خندوندی.این جور زنی رو سفارش بده کارخونه یکی برات بزنه.راستی در مورد عینکی بودن شماره عینک مهم نبود مثلا 8 باشه شماره چشمش ولی فرمش خیلی با کلاس و شیک باشه :-)

ساراي گفت...

اللهم اشفع كل جميعــــــــــــا! دي!
راجع به مورد اول:ببينم شوما حاظري با يه آدمي كه با بيژامه راه راه و شيكم گنده و كله كچل مي شينه پشت پي سي و جملات فيلسوفانه از خودش در مي كنه و يا احيانا راجع تمامي جزيات روابط تخيلي اش با همساده رمان مي نويسه ازدباج كني؟!..اونم تنها به اين دليل كه بلاگ نويسه.!!! يا چرك نويسش بلاگشه!!!..معيارت منو كشته!
من هر وقت با لوبيا فيفا رو بازي مي كنم نمي دونم چي مي شه آخرش بچه آب روغن قاطي مي كنه هي به خودش گل مي زنه!..
مي گم بعضي از تيترات باحاله!..مثلا مورد احمقانه..خوشم مياد ظرفيتت بالاستا!!! دي!

حسین ترابی گفت...

"بچه اول دختر باشه"؟
مگه چند تا بچه می خوای سید؟
مگه نشننیدی یک ضرب المثل چینی! می گه :
"فرزند کمتر زندگی "راحت تر"؟"

درساااااا تیتان گفت...

تو که انقدر نامرد نبودی؟
به این زودی منو فروختی؟

درساااا تیتان گفت...

ایضا شتر روی کسی نمی خوابه جلوی خونش می خوابه!

Mr Jones گفت...

سلام!
معیارهات برای انتخاب همسر عالیه سید !
حالا چرا FIFA09 ؟ PES 9 هم بد نیس ها ! نسبت به فیفا طبیعی تره ! تازگی ها PES10 هم میگن اومده !
مخفف Pro Evoulotion Soccer

سعید (زیر تیغ) گفت...

اول اینکه بغیر از فیفا 09 با همه چی موافق بودم البته بخاطر اینکه من کلا حس فوتبال ندارم تو بی کاری ها یه کار دیگه می کنیم...
دوم هی گفتم این مطالب منو نخون از راه بدرت می کنه دیدی جون پاک و معصوم مردم چطوری از دست رفت خدا خودت شاهدی من هشدار دادم خدشون مراقب نبودن

زهرا گفت...

احسنت بر تو که اینقدر خالصانه و صادقانه حرفاتو میگی به ملت!!!
همین صداقت که دل همه رو برده ... فقط نترسیدی با این پستت بین جماعت اناث وبلاگ نویس زدو خوردی ، گیس و گیس کشی را بیافته!!؟؟!!

بندباز گفت...

1.از مورد اول که بانگ بر می اید شما فر بسیار بسیار ساده ای هستید و فعلا ازدواج و فکر به ان بر شما حرام در حرام است(از این صورتک ها) د اخه طرف همسایه بقلیته می دونی تا میدونی شبها شام چی میخوره گند میزنه به زنگیت اون وقت شما می خوای از طریق وب ...

2.کودک درونتان فعال است هااا

3.خوش اشتها می باشید هاااخرج خونه رو هم همسرتون سهیم شه بی زحمت یکم از نقش خودتون برامون صحبت کنید

4.رای مخفیست ها ها

بقیه رو هم که ..

من میگم زمان رو تمدید کنید ممکنه مراجعه کنندگان زیاد شوند صندوق جواب نده

ترگل گفت...

خوب خیلی ها هم آدرس وبلاگشونو به طرف نمیدن، یعنی تو میخوای از اینترنت یه دختر وبلاگ نویس پیدا کنــــــی؟
به جای فیفا باید میگفتی sims، سیمز بیشتر به درد زندگی میخوره:دی
اهمتی نجاد:)) خیلی باحال بود
قول بده دفعۀ دیگه، بعد از افطار پست بذاری، باشه؟

nazi گفت...

salam.davetet ejabat shodaaaaaaaaa

خودمم گفت...

سلام
یه چند روزی نبودم
حالا که دیگه نمی خوای سی یا سی بنویسی
فوتبال و خیییییلی پایم البته p.s.2 و پرسپولیس حالش خیلی بیشتره
ماجرای انتخاب همسر آینده یا حتی فکر کردن بهش رو هم بزار برا آخر شب وقتی ههههههههههممممممه ی کارهاتو انجام دادی و مسواک زدی لامپ و هم یادت نره خاموش کنی ، ولو میشی رو تخت چشاتو می بندی و می خوابی . نه آخرشو شوخی کردم
چشاتو میبندی ولی خواب نیستی و داری به همین چیزا ( همسر آینده و ازین حرفا ) فکر میکنی .
البته به نظر من در حد همون فکر کردن باید باشه نه بیشتر از اون جولوتر بری :
وَ مِن شَرّالوَسواسِ الخَنّاس

سحر گفت...

سلام سید
به به!
چه پست قابل توجهی!!!
سید جان احیانا منظورت من نبودم؟!!!!!!
دفترچه خاطراتم که دستته!
مورد 1و4 رو واجدم.
درباره ی مورد سومم در آینده بحث میکنیم.
مورد 2 هم...!نمیشه بهGTAبسنده کنی؟!
وبلاگمم پس گرفتم!
عینکی؟! (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
سید تو جدا حالت خوب نیست!
ببین چه بچه ی خوبیم! همین الان از آزمون برگشتم.یکراست نشستم پای سیستم!
امروز روز سلام آزادیه! بابام دیگه نمیتونه غر بزنه و بگه بس کن!!!!
بعدشم سید یه وقت کمت نباشه!
شما پسرا هم که کم توقع...!!!
آشپزی میکنم،خونه رو تمیز میکنم،بیرون کار میکنم تازه خرج خونه رو میخوای باهام نصف کنی؟!D:
فکر کنم یه 61 بیشتر به دردت بخوره!والله به خدا!


*
*
*
*
*
*
*
من امروز خیلی خوشحالم دارم چرت میگم!

سحر گفت...

در مورد تولدت!
من دوجور شعار تولد دارم.یکی واسه آدمای ناامید و مایل به مرگ... یکی واسه آدمای امیدوار به زندگی و خوشحال مثل تو(بزنم به تخته)
من چون کلا اطرافیانم (دوستان) به طرزی از افسردگی رنج میبرن میگم:تولدت مبارک،یکسال به مرگ نزدیکتر شدی...
ولی واسه مورد دوم:
(من معذرت میخوام ولی باید بگم)
تولدت تسلیت!یکسال به مرگ نزدیکتر شدی...
تفاوتشون تو همون تسلیت و مبارک بود.

سحر گفت...

سید کامنت تولدم اومد یا نه؟!
یه دفعه ای رفرش شد نمیدونم اومد یا نه.بعدا که تایید کردی میفهمم!
حالا ادامه!!!!
من اصولا تا دوسال پیش میگفتم روز تولدت(حالا هرکی) حلوا پخش میکنم.کلی هم به این مسخره بازیا میخندیدم! تا اینکه 40 کامت با تولدش یکی شد. از اون موقع به بعد واقعا درک کردن این جمله برام سخت شد!!!!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جایزه چی هست حالا؟!

دنیا گفت...

سلام سید:)

pegi* گفت...

جداً از یه ذهن گرسنه بیشتر از این انتظار نمیره
اون مورد احمقانه آخرش بود
:))

هاD گفت...

حواست نبود که بگی تو جهازش حتما ای دی اس ای باشه :))
نمیشه که اینجور . من و تو رفیقیم . نون و نمک وبلاگ همددیگه رو خوردیم . اگر جایزه رو بدی به یکی دیگه ، فردا پس فردا که اومدی وبلاگم چطور روت میشه چشم تو چشم من نگاه کنی ؟ ها ؟
جایزه رو بده برم دیگه :))

nazi گفت...

kojaaiii seyed?khabari nist azat.pishe ma bia.nakone gereftanet

كدوتنبل گفت...

سلام سيد جونم...
حتما سفارش ميدم برات...
ببينم حالا چند تا ميخواي؟؟؟؟
كدوتنبل.

ناشناس گفت...

نظر داده بودم ولی اینجا نمیبینمش. خوب دوباره میگم.احتمالا یکی از شرایطش نباید جوی استیک دو نفره برای pes باشه؟

سال صفری گفت...

من قناعت و مناعتت رو تحسین می کنم ! چشم نخوری !!!

بانوی فانوس به دست گفت...

در این زمینه برای شما ارزوی موفقیت می کنم . . .
باشد که همسر مورد علاقه خود را پیدا کنید .. .
:دی

ناشناس گفت...

به یه وجه اشتراک توی بیشتر کامنتای این پست پی بردم. ولی نمیگم، خودت پیداش کن اگه خواستی! :D

ارسال یک نظر