ورزش و سیاست !



سلام علیکم !
راستش تو این چند روزی که اینترنتم قطع بود ( و همچنان هم هست ! ) نطقم کور شده ! الان نیم ساعت دارم فکر میکنم تا چیزی بنویسم ولی نمیشه ! نمیدونم هادی این همه موضوع از کجاش میاره که تند و تند داره پست میذاره ! ( هادی از کجات میاری ؟ )
ولی جدا از شوخی با موبایلم میومدم همتون و میخوندم منتها دیگه نمیشد نظر داد ! ( فقط اگه مطلب خیلی مهمی پیش میومد نظر میذاشتم ! )
الان تو کافی نت یه روزنامه که مال دوشنبه هفته پیشه جلو رومه !
میخوام با تیتر هاش واستون سوال طرح کنم !
فعلا در جاهای خالی کلمات مناسب قرار بدین تا من برگردم !

هشدار کمیته انظباطی به باشگاهها : مانع ...... ........ نشوید !
الف: روزه داری – بازیکنان
ب: خنداندن – مردم
ج: آزادی – حجاریان
د : هلو خوردن – لنکرانی

کفاشیان : با ..... درباره .... حرف نزدیم !
الف : سعید لو – فوتبال
ب : لنکرانی – هلو
ج : لباس شخصی ها – باتوم
د : مادر بچه ها – شب جمعه

اهمتی نجاد : درباره مسایل دولت به حرفهای .... هم گوش میدهیم !
الف : بچه 5 ساله !
ب : ننه جون کروبی
ج : هلو
د : هوگو چاوز

پ-ن : همچنان بر سر پول تلفن با پدر محترم در حال جدالیم ! وقتی درآمد این ماهتون از درآمد پدرتون بیش تر میشه همین دردسرها رو داره دیگه ! ( محض رفع کنجکاوی ! در یک دفتر مهندسی مشغول به کارم ! چون درصدی حقوق میگریم ، با توجه به قطعی اینترنت و دل دادن به کار ، حقوقم زد بالا ! )
پ-ن 2 : الف صحیح است !

15 نظرات:

پروین گفت...

منم از این دردسرا زیاد داشتم، نزدیک اومدن قبض تلفن که میشد طرفای خونه آفتابی نمیشدم تا برن پرداختش کنن :))
حالا که به سلامتی حقوقت رفته بالا چرا ADSL نمیگیری؟!
در مورد سوالا هم، آقا جان من با جواب دادن به سوال مشکل دارم، بنده را عفو بفرمائید. متشکرم!

Ary@n گفت...

ایشالله همیشه قطع باشه که هم حقوقت خوب باشه و هم مجبور بشی ADSL بگیری.(نیشخند)

...! گفت...

1-man send kardam be hamun mail! kheili vaghte pish neveshtam!
2- siasi neveshti?????

شوکول گفت...

همشهری جوان که مجله اس نه روزنامه ! ;)
اون دو تا پست خالی که دیدی meebo room بود ولی اطلاعات دادن راجع بهش خرج ورمیداره واست ! :)
کدشو میذاری تو پست بعد می شینی می چتی .البته واسه خیلی ها باز نمیشه و موجبات شاکی شدن رو فراهم میاره.بعدا نگی نگفتی!

هاD گفت...

از اینجا زن و بچه مردم رد میشه نمیشه بگم . بیا وبلاگم در گوشی بهت میگم :))
ای دی اس ال بگیر خیال خودت رو راحت کن .

منم مجنون... گفت...

سلام
وقتی میبیم اینترنت نداری عذاب وجدان میگیرم
آخه چرا من بی کار علاف باید اینترنت داشته باشم تو آقا مهندس شاغل نباید داشته باشی
(من از طرف خودم معذرت میخوام و به خاطر همدردی با شما به مدت یک هفته نت نمیام!!!)
راستی سوال آخر جوابش ب بود!
راستی من عاشق اینم که تو وبلاگ خودت رو هم در لینکدونیت قرار دادی جدی میگم خیلی خوشم اومده
هر موقع میبینمش خوشحا میشم

حسین ترابی گفت...

این پستت رنگ سیاسی گرفته.
تو که قرار بود دیگه سیاسی ننویسی سید.
پس چی شد؟
می دونم سخته. ولی تلاشت رابکن.
تو می تونی پسر!!!
اگر هم موضوع نداری درباره اش بنویسی یک توکه پا بیا پیش خودم یک گونی موضوع وردار ببر.
آی خونه درا وبچه دار , زنبیل را ور دار و بیار.

سعید(زیر تیغ) گفت...

سلام سید جان
خوب عزیز من بازی دعوتت کردیم نیومدی به منچه موضوع به این خوبی
بعدش اگه منظورت از هادی خان هادی خانیه که من می شناسم پیشنهاد می دم این سوال رو ازش نپرسید خطرناکه حسن

نازی گفت...

سلام سید خوبی
دیگه یادی از ما نمیکنی جناب مهندس !!!

nazi گفت...

1adsl begir khiale khodeto rahat kon.seyyed dobare naparhizi kardi siasi neveshtiaaaaaaa.man chun khabgahiam ayyamollahe emtehanam hast ziad nemitunam biam.bade emteahan 1 post mizaram.rasti 1 soal:age emtehanetuno bedunid mioftid va un emtehan ke midunid mioftid dobare bargozar beshe shoma ham hichi yadetun nabashe emtehan midin?

دنیا گفت...

سلام سید.راست می گه اقای ترابی این پستت سیاسی شده یک جورایی.بابت نظرتونم تشکر می کنم سید:)

خودمم گفت...

سلام

بیا گلریزون کنیم برات ؟
نه ؟
آخه چرا ؟
برا تو که نه برا پست های جدیدت که رنگ بیمزگی گرفته اونم به خاطر فضای مسموم کافی نته حتما
بزار برای یه بار هم که شده « خودی رو از غیر خودی » تشخیص بدی ها؟

pegi* گفت...

اینا رو ولش کن
اون حقوق یدفعه بالا زده رو بچسب ;)

سحر گفت...

سید میگم این بابای شما نسبتی با بابای من نداره؟!
من میدونم دیگه اینترنت بی اینترنت!
2دقیقه خونه نباشم بابام کل سیستمو جمع میکنه! وقتیم خونه ام فقط اینترنت سرگرمیمه!
میگم سید (سید میگم)اگه موفق شدی که باباتو راضی به وصل مجدد تلفن کنی ، همه ی کاراییو که کردی به منم بگو! بالاخره همدردیم!D:
البته من که از مهر میشم بچه مدرسه ای!
از مهر به بعد منم کافی نتی میشم! ):
زور میگن دیگه!

مریم گفت...

از علائم محدودیته !!
کور شدن نطق رو میگم !

نمیشه شما بشی طراح کنکور ؟؟؟!!!

ارسال یک نظر