میکنم پس هستم !



سلام !

راستش ما مدتی مصدوم بودیم و کسی بازیمون نمیداد ! ولی آقا سعید که بازیشون خیلی خوبه و از ملی پوشان هم هستند از ما دعوت نمودن که ما هم بازی کنیم ! پس به خاطر آقا سعید ما هم میکنیم ! ( منظورم بازی بود ! )

این بازی که اسم هم نداره و به نظر بی پدر و مادر میاد ازمون میخواد اولین چیزی که با شنیدن کلمات به ذهنموم میرسه بنویسیم ! یا همچین چیزایی ، دقیقا نمیدونم !

دریا: غرق شدن به علت ناآشنایی با فنون شنا ! ( زیاد دیدم ! )

قهوه: بر عکس همه ، شیرین ! پا بده فال هم میگیرم ، البته دروغکی !

غرور: هیچوقت بخاطر عشق ، غرورت و نشکون !

مدرسه: خاطرات خوش ، فرار !

دفتر مدیر: پاتوق

تقلب : عرضه اش و ندارم !

قرمه سبزی: غذای مورد علاقه مردهای ایرونی !

ریاضی: خوراکمه !

آهنگ: داریوش و قمیشی !

ماه رمضون: روزه خواری

استخر: فقط جکوزی !!!

آبگوشت: پیاز پوست نشده ! * اردبیل

روزنامه: کیهان ! ( از سال اولی که جام جم چاپ شد تا الان میخونمش ! )

کودکی: مبهم

قزوین: همجنس باز

دروغ: نمیگم ! ( دروغگو ترسوت ، ترسو خائن است ! )

لیسانس: مزخرف ! به فکر فوق باش که لیسانس آب است !

فوتبال: بارسلون و منچستر ( تو پلی استیشن رقیب میطلبم ! )

قانون: اگه اجرا بشه خوبه !

پرواز: توپولف

اشک: ……

ازدواج: کی میاد زنش و به ما بده ؟؟

وبلاگ: دفترچه خاطرات آنلاین ، دوستان با معرفت !

شب: سکوت و دیگر هیچ !

زندگی: شهد گل است ، زنبور زمان میخوردش ، آنچه میماند عسل خاطره هاست !

عشق: جنون

هلو: لنکرانی

تحصیل: اگه نکنیم چیکار کنیم ؟

خارج: کانادا

خواب: اختلال ! ( اختلال خواب دارم عجیب ! )

اینترنت: زندگی بی تو محاله …

مجلس: مدرس !

سال ۸۸: سال اصلاح الگوی مصرف ! نقطه عطف زندگی !

کتاب: فقط بوف کور صادق هدایت ، اونم نسخه قدیمیش !

پ-ن : ممنون از آقا سعید که مارو کردن ! ( منظورم دعوت بود ! ) منم میخوام پگی و دعوت کنم !

سحر و هم برای اینکه حال و هوای وبلاگش عوض بشه دعوت میکنم !

منم مجنون هم خیلی دوست دارم بازیش و ببینم !

بقیه هم اگه دوست داشتن بازی کنن !

پ-ن 2 : پست بعدی فردا راس ساعت 12 شب ! منتظر باشید !

پ-ن3 : چرا کسی راجع به سوالات پست قبل نظر مساعدی نداشت ؟

18 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام.

وای پسر تو فوق العاده ای خیلی جالب مینویسی.
وقت نشد همه ی پستات رو بخونم.
خیلی از وبت خوشم اومد نویسنده هایی مثل تو کم
پیدا میشن.
وبت محشره یعنی باید بگم بهترینه.
اون پستت در مورد ازدواج خیلی جالب بود اما متاسفانه وقتش گذشته دیر رسیدم.
چه معیار های باحالی داری.

در مورد ترک اینترنت باید بگم که میفهمم چی میگی
سخته نمیشه.یعنی وحشتناکه.

یه جورایی خاص مینویسی نمیدونم چه جوری بگم.

سید تو یه دونه ای تو عزیز دور دونه ای.
خلاصه خیلی باحالی سید جان.

بازم میام.
قربانت نیلوفر

شوکول گفت...

کی میاد زنشو بهت بده یا دخترشو ؟ ;)
خوبه بالاخره متنبه شدی بارسلونا رو گذاشتی قبل منچستر ! :) خواستیم بگیم مام به جزئیات توجه داریم !:))

پروین گفت...

بدجور فیلسوفانه بازی کردی هیچی نمی تونم بگم!

ZaHrA NiA گفت...

من خودم خرابما. اما اینجا هم یه جوریه. بازیا کیفیت نوشته هارو گاهی پایین میارن.
اما اینو بگم: هیچ وقت به خاطر عشق، غرورتو نشکون، عالی بود.

منم مجنون... گفت...

سلام
وای دمت گرم انقده خندیدم
خدایی تو رو ساختن واسه بازی خیلی بانمک بود
مخصوصا بعضی هاش "دفتر مدیر و پرواز و..."
هزار بار گفتم بازم میگم دلم میخواد بگم خیلی باحالی
بعد اینکه ممنون که دلتون برای ما هم تنگ میشه
بی نهایت خوشحال شدم
جواب ابهاماتت رو که توی وبم دادم
راستی به سلامتی انگاری اینترنتت وصل شده؟
آره؟
خوب بی معرفت قطع که میشه جار میزنی دل مارو میسوزنی وصل که میشه هیچی نمیگی که خوشحال بشیم
((صمیمیت در حد تیم ملی))

حسین ترابی گفت...

من با تعریف‌های نیلوفر خانم انگشت به دهن موندم.
البته سید بیشتر از اینها سزاوار تعریفه.اما تعریف کردن هم هنر می‌خواد که بنده اون هنر را ندارم.
آقا سید همه اونایی که نیلوفر خانم گفتند منهای جمله آخر یعنی:«قربانت نیلوفر» را به توان دو برسون و بزارش به حساب بنده.
[گل]

حدیث بی قراری یک مرد گفت...

خانم زهرا و نیلوفر اگه آدرس دارن لطفا بذارن تا من بتونم از خجالتشون دربیام !!

مریم گفت...

خداییش بعضی از این بداهه ها که ایراد فرمودین غیر منتظره بود عجیب !
در مورد تقلب : این دختر عموی ما همین پروین نیست زیادی به من لطف داره، میگه من که باور نمی کنم تو تقلب کنی !! نه اینکه آدم درستی باشی ها ! عرضه اش رو نداری !!! البته یه چیز دیگه رو هم به همین علت باور نمیکنه !!

دنیا گفت...

سلام سید در مطلت گفتی ریاضی خوراکته واقعا خوراکته!!!!!!!!!!!

nazi گفت...

vayy.che tulaniii.az site danshgahamo.1 rob dg emtehan daram.bad to khosho khorram bazi mikoni.hey ruzegar

گره چهارگوش(سمانه) گفت...

مثل اینکه تو هم از نظر اینترنت در مضیقه بودی همی .. بحمدالله انگار رفع شده
بازی باحالی بود ... نمونش در تلویزیون رسانه ی ملی هم کم دیده نشده !
یعنی خودت عرضه نداری زن پیدا کنی که دیگران مال خودشونو به تو بدن ( به همین خیال باش !)

گره چهارگوش گفت...

در ضمن اون اوامر ما آیا اجرا شد ؟؟؟... دریا و اسم من و این حرفا رو میگم هاااا

هاD گفت...

رفیق در مورد قزوینی‌ها تند رفتیا ! اسمشون بد در رفته . کبریت بی خطرن :))

بهاره گفت...

عشق:کلمه ای نامفهوم و در عین حال دارای هزاران معنی

Ary@n گفت...

در مورد هاD نمیدونم ولی فکر کنم عمدا ژنجمین نظر رو میده. فکر نکنید چون داییمه پارتی بازی میکنم.

*pegi گفت...

با تشکر
دعوت شما اجابت شد ;)

ناشناس گفت...

قهرمان داستان من شانس آوردبیگناهیش ثابت شد اما توی دنیای واقعی اگه کسی روبگیرند ازاین شانسها نداره
navayejan.

بانوی فانوس به دست گفت...

ایول جوابهای باحالی بود . . .
من یک سری از این لغات را نداشتم . . . سری بعد در مورد بقیه این لغات می نویسم :دی
من بلدم فال قهوه بگیرم :دی اعتیاد شدید به این ماده مخدر من را معتاد از نوع درجه ا در زمینه قهوه ترک و بالطبع فال قهوه کرده :دی
منم عرضه تقلب ندارم . . . نشد ما یک بار مثل آدم تقلب کنیم و کسی نفهمه !!!! :دی

خوشحال می شوم با تبادل لینکی موافقت کنید

ارسال یک نظر