خدایا ....



خدایا آنقدر شکرت که راضی باشی...

تو با معرفت تر از آنی که کسی تصورش را داشته باشد... من تمام تلاشم را می کنم تا تمام بندگی ام را،تمام توانم را در دلم جمع کنم و فقط شفای یک عزیز کوچک را از تو بخواهم... تو که نصفش را حل کردی... آن نصفه ی دیگر بسته به اشاره ی توست... هر چه تو صلاح می دانی خدا... دلم نمی لرزد از تو... دلم از خودم می لرزد... و گاهی فکر می کنم تو چه می بینی در بنده هایت که اینگونه آنها را می سنجی...

خدایا دلم محکم است...محکم ترش کن...

برگرفته از وبلاگ من و خودم !

**********************************************************************

فراخوان برای سبز کردن آسمان راس ساعت 5 بعد از ظهر به مناسبت تولد موسوی و کروبی و خاتمی روزهای 7 و 14 و 21 مهر

به مناسبت تولد آقایان موسوی و کروبی و خاتمی آسمان های شهرهای بزرگ را سبز کنیم - راس ساعت 5 بعد از ظهر تنظیم شده با ساعت گویای 119 - بادکنک های سبز رنگ به آسمان می فرستیم - بادکنک ها را با گاز پر کنید.

این فراخوان کاملا بی خطر است و اگر همه سبز ها همراهی کنند آسمان شهرهای بزرگ به طرز فوق العاده ای سبز خواهد شد و خبرش در همه رسانه های خبری منعکس خواهد شد.

در اطلاع رسانی این فراخوان ما را یاری کنید و به هر طریقی که می توانید اطلاع رسانی کنید.