سه گانه ! +بعدا نوشت !



1- نمیدانم کدام آدم ...... ( شما فکر کنید فحش چیز دار بود ! ) گفت که وصیت نامه مرگ نمی آورد ؟

راستش را بخواهید بنا به توصیه دوستان میخواستیم وصیت نامه عبادی سیاسی خود را نوشته و در اختیار عموم قرار دهیم تا هم چراغ راه غافلان باشد و هم مشکل ما رفع شود ، اما تا این فکر را از مخیله مان عبور دادیم دچار مرگ مغزی شدیم !

الان 2 روز است که به طور مداوم و 24 ساعته خوابیم ! باور کنید اگر این وبلاگ و توجه به خوانندگان نبود عمرا از خواب بیدار میشدیم و کارمان از هفت پادشاه گذشته و به هفتصدمین پادشاه هم میرسید !

به گمانم میخواهند ذره ذره جان مارا بگیرند ! فعلا که موفق شدند مغز مارا از کار بندازند ، اگر خوابیدن ما همینطور ادامه داشته باشد احتمالا بقیه ی اعضا هم حساب کار دستشان میاید و خود را برای مرگ آماده خواهند کرد !

2- بیایید علیرضا شیرازی را سرویس کنیم !

تنها موضوعی که در دو روز گذشته توانست ما را خوشحال کند سرویس شدن بلاگفا بود ! ( البته بیشتر ، کاربرانش سرویس شدند تا خود بلاگفا !!! )

نمیدانید چه حالی میداد وقتی میدیدم وبلاگ ما به روی ملت باز میشود و وبلاگ ملت به روی خودشان نه !

خوشحال بودیم که بلاگفایی نیستیم و هر موقع که دلمان خواست میتوانیم آپ کنیم نه هر موقع که حکومت تشخیص داد !

راستش را بخواهید دیشب قصد داشتم حسابی از خجالت علیرضای شیرازی درآمده و پوزش را خاکمال نمایم اما هر چه فکر کردم دیدم نمیتوانم بهتر از اینجا بتوانم !

* اگر همچنان قصد دارید در بلاگفا بمانید ، خب بمانید ! به ما چه ؟

3- هر چند ما نتوانستیم در راهپیمایی پرشکوه دیروز شرکت کنیم اما از خانه مشغول دعا برای شما بودیم ، باور کنید ! ( اصولا در شهر ما کلن 100 نفر در راهپیمایی شرکت میکنن ! انتظار ندارید که من برم و زنده باد موج سبز راه بندازم ؟ )

دیروز موج سبز نشان داد حرفهای زیادی برای گفتن دارد ! اگر باور ندارید اینجا را بخوانید !

ف.یلت.ر شدن یاهو ، گوگل ریدر و با.لا.ترین و اختلالات اینترنتی هم که چیز جدیدی نیست ! فقط نمیدانم نامردا چه بلایی سر بلاگر آورده بودن که هیچ رقمه باز نمیشد !

پ-ن : دوستانی که در نظر دادن مشکل دارند : ما خودمان با تمام مرورگرها و با اینترنت دیال آپ امتحان نمودیم و توانستیم بدهیم ، شما هم قدری صبر کنید تا صفحه کاملا لود شود تا بتوانید بدهید !!

اگر همچنان نتوانستید در چت باکس اطلاع رسانی نمایید تا حلش کنیم !

پ-ن 2 : به نظر در پست قبل آنقدر وراجی نمودیم که کسی متوجه اصل موضوع نشد ! برادران ، خواهران ، خونه دار و بچه دار (!) ما قصد مردن نداریم ! حتی اگر یک اپسیلون هوا وجود داشته باشد قطعا نفس میکشیم تا زنده بمانیم ! ( چقدر این جمله آشناست ! )

منظورمان از پست قبل این بود راهی پیدا کنیم تا بتوانیم درصورت مشکلات احتمالی بقیه دوستان را از نبودن خویش آگاه نماییم !

* من همچنان حاضرم وبلاگ بسازم !

بعدا نوشت !

عید فطر مبارک !

البته اگه عید فطری در کار باشه ! دیروز که تو خبرگذاریها گشت میزدم (!) بیشتر از 10 تا خبر دیدم که از طرف دفتر رهبری گفته شده که رویت هلال ماه تو ایران که هیچ تو کل خاورمیانه ممکن نیست !

الان هر چی میگردم خبری از اون اخبار نیست ! انگار اصلا وجود نداشته !

به هر حال عید فطر مبارک !

24 نظرات:

گره چهارگوش(سمانه) گفت...

من الان نظر گذاشتم دوباره اومدم دیدم پست جدید گذاشتی پس باز هم نظر میذارم ( فقط کوفتت بشه بلاگفا اساس سرویسمان کرده اصلا نمیشه بازش کرد چه برسه به پست گذاشتن )

تهدید هم میکنم اگه از موقعیت استفاده کنی و هی پست بذاری من عمرا نمییام واست نظر بذارم گفته باشم !

در ضمن خیلی خیلی بدجنس تشریف داری ها ... نذار به خاطر اون چند خطتت به بلاگفایی ها بگم وبلاگت رو تحریم کنن تا حسابی کار و کاسبیت کساد شه ها !


من همچنان سر حرفم هستم به تو اعتماد نخواهم کرد !

درسا تیتان گفت...

یک نکته ی موهوم: تو اگه دو روزه 24 ساعته خوابی چطوری دعا کردی؟!!!
شهرتون کجاست که انقدر مردمش مشتاقن؟!

محیا گفت...

:| دارم تلاش می کنم که خودمو راضی به مهاجرت کنم :| البته خیلی وقت پیش یه همچین تصمیمی گرفتم و حتی وبلاگش هم ساختم،اما مثل اینکه خدا نخواست!
الآنم اومدم بگم که چت دونی باز نمی شه :|

سال صفري گفت...

كم كم مخاطب خاص نوشتن هاي تو و پگي داره منو مشكوك مي كنه !

نویسنده مهمان گفت...

سیدجان فکرش رو بکن که چندین بار به من گفتن که: فلانی برای اینکه مخاطبت بیشتر بشه بیا بلاگفا.
لوووووووووووووووووووول

حدیث بی قراری یک مرد گفت...

من اگه تو بلاگفا بودم که الان کانتهام به 100 میرسید ! باورت میشه اینجا روزی بالای 150 نفر بازدید کننده داره ؟

banooye fanoos be dast گفت...

هوراااااااااااااااااااااااا درست شد . . .
ایول سید . . .
آقا منم با این بلاگفا مخالف سفت و سختم. . .
کلا سایت بی کلاسیه . . . از جایی که مدام زیر نظر باشم بدم میاد
راستی خیلی وقته از این علیرضا شیرازی خبر ندارم . . . فک کنم الان یک سوراخی پیدا کرده رفته خودش را گم و گور کرده .
هرکاری کردم بتونم گوگل ریدری را درست کنم نتونستم . یک مرحله اش برای من جواب نمیده .

منم مجنون... گفت...

سلام
چه خبرته اینقده سرویس سرویس راه انداختی
خوشحال هستیا
البته خوشحال باش من به شخصه حاظرم هر روز بلاگفا اذیتمون کنه تو خوشحال باشی
در ضمن با قسمت نظرات شما هیچ مشکلی نداریم
در مورد سبز و موج هم که گفتی شهر های کوچیک همیشه اینجوری هست

شوکول گفت...

زود باش سهم الارث منو بده برم کار دارم ! :)

پروین گفت...

دور از جون شما، ایشالا که 1000 سال عمر با عزت داشته باشی پدر جان! ;))
علیرضا شیرازی هم که بیخیال، چیزی نگم بهتره!
هیچ کدوم از اینایی که گفتی واسه من ف.ی.ل.ت.ر نیستا! :-/
بله، بنده هم شاهد بودم، جدی بعد از یه ربع مهمونا رفته شدن؟ پس چرا اومدن اصلا؟ D:

pegi* گفت...

اول که صد سال زنده باشی
اما حالا بعدِ 120 سال تو عالم دوستی چی به ما می رسه؟؟
می خوام بدونم توی وصیت نامه ات اولین دوست وبلاگیت لحاظ میشه یا خیر؟؟
موج سبزها رو که خداوند حفظشون کند (ان شاءلله)
راجع به بقیه هم نظری ندارم
نه که اینجا ف.یلت.ر و از این صوبتا نیست... از اون لحاظ -آیکون فوز دلت-

ویوارا گفت...

سلام سید جان اول جواب سوالتو بدم در باره ی مساوی بارسا:
همون طور که در مصاحبه هام بعد از بازی که از تلویزیون هم پخش شد گفتم باز هم تکرار می کنم من به برادر گواردیلا گفتم به بچه ها بگه اینتر میلان از خودمونه مساوی کنند

ساراي گفت...

اولندش عيدتان مبارك...
دومندش الان ما برويم كنار سواحل قناري از شدت خوشحالي چپق بكشيم با اين سرويس هاي وبلاگ نويسي مان!..يعني چيز......!!!(هر چي به ذهنت رسيد مي توني بزاري و بلند بخوني!)
سيومندش اصلن ما به اين قدرت كشور پيشرفته مان مي باليم كه نشسته اند اون بالا مالا ها به حالت چيز(..!) بعد ريدن تو اين حالت ايميل رساني...يعني ياهو و گوگل برن بميرن كه ما اينجا به مرحله آسفالت صاف كني كشانديمشان با اين كشور پيشرفته مان!
ديگر عرض و چيزه(!) ديگري نيست كه بيان كنيم!
همينا ديگه...

قاصدک گفت...

سبز باشی سید

قاصدک گفت...

یکی از مزایای استفاده از بلاگر اینه که ساعت 2.5 نصفه شب بازدید کننده داری که 2تا 2تا کامنت میذاره ، به جون خودم اگه تو بلاگفا بودی عمرا پیجت رو باز نمی کردم

گفته باشم

بهاره گفت...

من خودم از بلاگفا راضی نیستم.میخوام برم تو یاسی بلاگ یا سما بلاگ.چون میشه آرشیوهای بلاگفا را به اونجا منتقل داد.
عیدتون هم مبارک.

Mr Razavi گفت...

السلام علیک ای سید خدا !
خوبی حاجی؟
آقا عیدت دوباره مبارک باشه!
100 سال به این 200 سالا ایشالا !!

ترگل گفت...

عیدت مبارک:)
حداقل میرفتی یه مرگ بر اسرائیل میگفتی ما که موافق اسرائیل نیستیم:دی

سیما گفت...

سلام عمو سید!
این شکلکا که واسه من نمیاد تو صفحه ات!
عید فطر شمام مبارک!
تو که وصیتتو کرده بودی چرا راه پیمایی رو نرفتی کلک؟ دعاهای شما خیلی موثره حالا؟
واسه منم یه دعایی کن!
:دی

*pegi گفت...

اون سهم الارث که رفت برای 120 سال دیگه
الآن بگو ببینم عیدی برام چی آماده کردی D:

آتنا گفت...

چه قدر نظر گذاشتن اینجا سخته
راست میگی سید خیلی باحال بود که اعلام عید کردند.
توی هیچ کدوم از کشور های عربی همچین اتفاقی نیافتاده =))

سما گفت...

سلام سید
ممنون که به من سر زدید!
روز خوش

نازی گفت...

سلام
خوبی سید جان
عیدت مبارککک

خودمم گفت...

سلام سيد جان راستي مال كدوم شهر بودي ؟

من كه رفتم ته ته تهران دادامو زدم حالشو بردم عقده هاي چندين و اندي سالمو خالي كردم
سر بزن بهم

ارسال یک نظر