روزه خواری !



بالاخره بلایی که منتظرش بودم به سرم اومد !

زودتر از اینها منتظرش بودم ولی اینبار به نظر سرش شلوغ بود و نتونست خودش و برسونه !

سرماخوردگی و میگم !

آرزوم شده یسال ماه رمضون سرما نخورم !

خوب شد اینجا نوشتنیه وگرنه الان اگه صدام ومیشنیدین ، کلی میخندیدن !

یه لحظه ......... ببخشید ! ( یه وقت فکر نکنین فین کردم ! )

الان هم مشغول روزه خواری هستم !

یه اخلاق بدی دارم اینه که اگه نمازم قضا بشه یا نتونم روزه بگیرم ، دیگه خبری از قضاش نیست !

اگه تو هر ماه رمضون 3 روز ، روزه خورده باشم حدودا 20 روز ، روزه قضا دارم !

همین دیگه ! انتظار ندارین تواین وضعیت پست گل وبلبلی واستون بنویسم ؟؟

پ-ن : امروز نهار چه حالی میده ! موز و ساندیس و ..... دلتون آب !

20 نظرات:

ترگل گفت...

حالا که روزه نمیگیری چرا دل مردمو آب میکنی؟
ایشالله حالت بهتر میشه دوباره روزه میگیری و دیگه از این موز و ساندیس خبری نیست:دی
راستی جواب کامنتتو دادم
در ضمن ممنون بابت لینک

Ary@n گفت...

وسط تابستون و سرماخوردگی؟

حدیث بی قراری یک مرد گفت...

آریان جان تو شمال الان پاییزه ! 2 ماهه رنگ آفتاب به خودمون ندیدیم !

گره چهارگوش(سمانه) گفت...

خوب خوشا به سعادتت بخور و حالشو ببر .....

دل ِ خودت آب ، نذار بگم کوفت جونت ها ...تا دیگه دل بچه های مردم رو آب نکنی ( واقعا کشتی منو با این اسمایلی ها نخواستیم همون اسمایلی های اختراعی خودم رو استفاده میکنم )

nazi گفت...

naaaaaaaaa.inghad up kardi man nakhundammmmm.geryeo zario ina.hala miram az aval mikhunam miam

nazi گفت...

salamon aleykom..halo ahval?hey man nistam zerto zert post mizari mibinam ke....avalandesh ke tavalodet mobaraaaaaaaak.820 sale shi.dovomandesh nakone daneshgah tehrani ba entekhab vahed moshkel dari ke in internetish maro...sevomandesh jumong:dishab 1i tu khabgah azam miporse dishab julong dad?manam goftam ....(bi tarbiatie)akharandesham ke ishalla khub shi.mahe mobarak dg dare fakke maro miare paiin..zemnan mashrut ham nashodam.vali emtahanm sakhte.ta 1 mehr ham daram :((.eltemase doa baradar.felan :-* na 1 chize dg.dele to ham ab ma eftar ba che keifiiiiiii mikhorim :p

محسن الف. جیم. گفت...

اتفاقا منم یه نیمچه سرمایی خوردم ولی به خیر گذشت

مریم گفت...

خوش به حالتون که رنگ آفتاب ندیدین !!
چوب خدا صدا نداره !

نازی گفت...

سلام بر مومن روزه خوار
:D ;) :p :(( :) :(
میگم کلی از پستاتو نخونده بودم ...
اولا که تولدت مبارک
دوما که این شبکه ی فارسی وان هم عجب حالی مبده .. باور میکنی من کل پنجشنبه و جمعه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب داشتم قسمتهای قبلی ویکتوریا رو میدیدم و اصلا از جام تکون نخوردم ... حالا بکو بی جنبه کیه
:D ;) :p :(( :) :(
تازه صبشم داشتم سام سون میدیدم و هر روزم دارم همسر یا دردسر رو نگاه میکنم
.
راستی ایشالا ناهار کوفتت بشه
:D ;) :p :(( :) :(

محیا گفت...

من این ماه رمضون حدود 7 روزش رو روزه بودم!بقیه ش رو هم روزه گرفتم حالم بد شده مجبور شدم بشکنمش!!! فعلا" که معده م داره با خودش کشتی می گیره!حالا باید تو پاییز یه ماه کامل روزه بگیرم :|

این قضیه اسباب کشی هم اینه که ما اسباب کشی داریم تا آخر شهریور و من روزی یه کارتون می بندم و هر دفعه آپ می کنم زجری که طی بستن اون یه کاذتون کشیدم رو می نویسم :|

شوکول گفت...

حالا که داری ناهار می خوری یه ناهارحسابی بخور ! موز و ساندیس که آدمو سیر نمی کنه ! :):

اوتیست! گفت...

اینجام یک ناهاررررررری بود!!!!!

سحر گفت...

هه!
من چه سرما بخورم چه گرما ماه رمضون روزه نمیگیرم! D:
بعدشم عمرا من دست یه پسرو بگیرم(قضیه ی ناسا) D:
بعدشم میگم که سیر میشی با موز و ساندیس؟
سابقه نداشته یه پسر اونم از نوع بیمار فقط با موز و ساندیس سیر بشه!

پروین گفت...

پس سراغ تو هم اومد، امیدوارم اونجوری که من تب می کردم نشی وگرنه دیگه روزه خوری هم بهت مزه نمیده!!!

نقش و نگار گفت...

ممنون که پست من را خواندید ونظر دادید

pegi* گفت...

قبول باشه
روزه خواری رو عرض می کنم
دیگه وقتی ... روزه دار هم عبادته
روزه خوریش که دیگه لابد ته عرفانه!!!
سرماخوردگی وسط تابستون؟؟؟ (اینو گفتم که لجت بگیره-چرا اسمایلی زبون درازی نداری؟؟)

رسام گفت...

سلام ممنون از نظری که دادین من هم روزه نمی گیرم اما نهار موز و اب میوه نمی خورم.پستت با حال بود

mehree گفت...

خداصبرت بده سید .. ایشالا حالاحالاها خوب نشی هی بشینی موزوآب ساندیس بخوری :).. );

میگم چیزقحط بودسرماخوردی ?!!!!!!!!

Mr Jones گفت...

سلام سید جان !
شرمنده که این چند وقت نبودم !
به به ! آقاچطوری شکلک اضافه کردی به قسمت کامنت ؟؟؟

پرنیان گفت...

ما که حالمون خوبه هم نمی گیرم! :دی

ارسال یک نظر