تولدم مبارک !



بسمه تعالی

ملت همیشه در صحنه وبلاگ نویس !

بحمدلله امروز در ادامه موفقیت‌های قبلی که به قله‌های رفیع علم و تکنولوژی رسیده بودم ، موفق شدم ، علی‌رغم کارشکنی ‌های جامعه بین‌المللی و تحریم‌های اقتصادی و قطعنامه‌های پی در پی شورای امنیت٬ با کمک حساب بانکی ٬ به فن‌آوری پیچیده و حیاتی «اینترنت» دست یابیم و به خودکفایی برسم ! ( بالاخره مجبور شدم خودم پول تلفن و بدم ! )

هر چند مبارزات این جانب نتیجه ای در بر نداشت (!) ولی در دل ملتهای مظلوم آتشی افروخته شد و اتفاقی افتاد که میتوان آنرا نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استکبار جهانی و قدرت‌های زورگو قلمداد کرد! ( ملت استعاره از سید ، استکبار جهانی استعاره از پدر محترم ! )

و من ا... توفیق !

سید !

راستش را بخواهید لذت نداشتن اینترنت بدجوری بهم چسبیده بود و حالا حالا ها قصد جدایی از مارا نداشت ! اما چه کنم آدم نازک دلی هستم و خراب رفیق !

به جان عزیزم اگر درخواستهای مکرر شما نبود محال بود تا مدتها سراغ وبلاگ و وبلاگ نویسی بروم ، باور کنید !

با خودم گفتم یک عالم وبلاگنویسی هست و یک سید ، اگر ما نباشیم جوانان مردم اوقاتشان را چگونه به بطالت بگذرانند ؟ بالاخره یکی باید باشد که زیر بال و پر آنها را بگیرد ؟ هان ؟

اصلا شنیدم در این مدت اندک که شما را به حال خودتان رها کرده بودم عده ای معتاد شده و عده دیگر هم بنای ناسازگاری با خانواده گذاشته اید ! عده ای هم در کمال بیشرمی تند و تند پستهای جدید گذاشته اید تا ما را بچزانید ! نکنید این کارها را ، عیب است !

این قدر سر و صدا کردین که پاک یادمان رفت امروز ، روز تولدمان می باشد !

امروز بیست و سومین تابستان زندگیمان را با همین چشمانمان دیدیم !

هیس ! سر و صدا نکنید که اعصابمان خراب است !

فکرش را بکنید که روز تولدتان مصادف با 19 ماه رمضان باشد !

والا ما اهل جشن تولد و این جور سوسول بازیها نیستیم ( مدارکش هم موجود است ! ) ، اما اینکه روز تولدت را روزه باشی و شبش را هم نتوانی کیک تولد بخوری خیلی زور دارد !

به نظرم آدم ها واسه این روز تولدشان را جشن میگیرن که یادشان برود پیر شده اند و به مرگ نزدیکتر ، حال مانده ام بدون جشن چه کنم ؟

اصلا تولد را ولش کنید برود پی کارش ! شب احیا را بچسبید تا شاید فرجی حاصل گشت و ارشاد شدید !

ما که مدتهاست بنا به مسائلی به مسجد نمیرویم ، التماس دعا داریم از کسانی که میروند !

تا یادمان نرفته ، بنده به 3 دلیل نمی توانم ADSL بگیرم !

1 – نداشتن جنبه !

خدائیش اگه ایدسل (!) بگیرم دیگه نمی خوابم !

2- هزینه بالا !

شما چیزی در مورد سر گردنه شنیدید ؟ اگه شهر ما سر گردنه نباشد قطعا قسمت چیزدار گردنه هست ! ماهی 27 تومان گران نیست به نظرتان ؟

3- اصلا دو مورد بالا را بیخیال شوید ! خانه از پای بست ویران میباشد ! خط تلفنمان مشکل دارد !

الان که به نوشته هام نگاه میکنم فکرهای پلیدی به ذهنمان خطور میکند ! آخر این چه وضع وبلاگ نویسی می باشد ؟

بگذارید به حساب اینکه اصابمان خراب است !

بعدا نوشت !

نمیدونم چی بگم ! هر چی فکر میکنم تا بتونم کلمات و کنار هم قرار بدم تا بتونم از بهاره عزیز تشکر کنم ، چیزی به ذهنم نمیرسه !

فعال شدن شکلکهای قسمت کامنتینگ کار ایشونه !

باور کنید نمیدونم در مقابل این همه لطف چی بگم ؟ خیلی خیلی خوشحالم !

فقط حواستون باشه برای گذاشتن شکلک باید کدی و که کنار هر اسمایلی قرار داره رو کپی کنین و تو قسمت نظرات قرار بدین !

پ-ن : بچه ها برین وب بهاره رو بخونین ! حتما بدردتون میخوره ! نظر هم بدین !

پ-ن 2 : قالب و به زودی درست میکنم !

پ-ن3 18/6/66 سالروز تولد سید بر آحاد ملت ایران میمون باد !

22 نظرات:

Ary@n گفت...

ماهی 27 تومن؟؟؟؟؟
مگه میخوای از کره مریخ اینترنت بگیری؟
من 1 ساله همراه با مودم گرفتم 160 تومن.128kb/s

حسین ترابی گفت...

سید جان, البته ببخشیدا. قصد فضولی نداشتم و ندارم ولی جنابعالی که بنا به دلایلی! به مسجد هم نمی روید چطوری سالروز تولدتان را به سال قمری حساب کردید که الان بیست و سومین سالگشت آن عزیز سفر کرده( اه . ببخشید منظورم تولد جنابعالی می باشد. معذرت), آن دوباره افتاده وسط شب احیاء؟
بنده که به شخصه تولدم را با سال شمسی حساب می کنم. شما را نمی دونم!

*pegi گفت...

سلام عرض شد آقای اعصاب خراب
اولندش که تفلدت مبارک
امیدوارم 23سالگی برات بهترین سال زندگیت باشه
بعدم اینکه 27 هزار تومان بنظر اصلاً هم گرون نیست
(نه که من اینجا سر گنج نشستم، از اون لحاظ)
اما نه جدی با قیمتهایی که من دارم بدم نیست
البته شاید اگر بگردی بتونی یه ISP ارزونتر پیدا کنی
بعدم اینکه من متوجه نشدم چرا نمیشه امشب کیک تولد بخورید؟؟
بخورید جانم بیخود هم با این فکرا روز تولد و اعصاب خرابتون رو خرابتر نکنید
هرچیزی جایی داره
ان شاءلله بعد از کیک خوران به مراسم شب احیا هم می رسید
راستی امشب که شب تولدته آرزوهات اجابت میشه
برای ما هم دعا کن;)

گره چهارگوش(سمانه) گفت...

اولندش اخوی تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک ( البته چون تولدت مصادف شده با یه سری ایام این تیکه رو سایلنت بخون نیان در خونتون بگیرنت خونت بیفته گردن من :دی)
دیگه اینکه آره منم تجربش رو دارم یه مدت که نیای نت کم کم عادت میکنی به اینترنت نداشتن یه جورایی آرامش هم میگیری دیگه هول و ولای پست گذاشتن و کامنت گذاشتن و کامنت خوندن نداری دیگه .....
adsl منم دنبالشم میخوام جور کنم اما تو شهر شما دیگه خیلی گرون حساب میکنن ها اااااااا

ناشناس گفت...

سلام علیکم...
من نمیدانم چرا با این پوشه ی نظرات شما مشکل دارم.

خب تولدت مبارک سید جون انشاءالله 230 ساله بشی.

منم مجنون... گفت...

سلام عجب مهندس هایی پیدا میشن...دمت گرم بهاره خانم
خوبی سید 23 ساله... تولدت مبارکا باشه امیدوارم به آرزوهای قشنگت برسی در ضمن درسته نمیتونی جشن تولد بگیری که میتونی با تاخیر برگذار کنی...ولی به قشنگی روز تولدت توجه کن...راستی تا میتونی آرزو کن
و اینکه میخواستی مارو تنها بذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حتی فکر کردن به این موضوع هم خیلی زشته...
دیگه نشنوم ;;)

ساراي گفت...

تولدتان مبارك...

هاD گفت...

از بس نوشابه برای خودت باز کردی ، به حساب تولدت گذاشته شد . ما هم تبریک میگیم که خشک خشک نباشه‌! :))
اینترنت 2 گیگ میخوای بگیری که 27 تومن ؟ 128 از شاتل بگیر ارزون . خطتون هم درست میشه کرد .
اخوی 22 سالته . چرا بزرگش میکنی ؟ دوست داری زود بزرگ بشی ؟

بهاره گفت...

تولدت مبارک.هدیه ی منم آوردن اسمایلی هستش...مگه نه؟;)
خیلی ممنون از اینکه از ما تعریف کردید.ایشالا تلافی ها به شادی...
منم خیلی خوش حال میشم اگه کمکی به دوستم کرده باشم..

دنیا گفت...

نظرم رسید؟؟؟؟؟

mehree گفت...

سلام آقاسید .. من بی معرفت نشدم .. کامنتدونی شما گیرسه پیچ داشت نمی ذاشت برات کامنت بگذارم

آخه بلاگ قحط بوداومدین بلاگ اسپات .. به جون خودم بیشترازده دفعه اومدم برات نظربگذارم

نذاشت ... دروغم چیه .. ایشالاه دشمنت حناق بگیره اگه من دروغ بگم

این کامنتوامتحانی مذارم اگه ارسال شد فردابرای نظرمیام

mehree گفت...

نظرم اگه ارسال شده براتون بهم خبربدین ............

هوف ازدست این کامنتدونیتون

سحر گفت...

:(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :((
سید دوبار واست سند کردم!!!
نمیــــــــــــــــــــــــــخوام! :(( :((
ببخشید تورو خدا!
بخشکی شانس! :(( :(( :((
میگمااااااااا:
دیگه باید زن بگیری! D:

شوکول گفت...

واسه چی کامنتم نیومد ؟
اصلا چرا دو تا قسمت ارسال نظر داره اینجا ؟

پروین گفت...

من نمی خوام! اینجا چرا اینجوریه؟! صبح دو ساعت التماس خواهرم و کردم که چون من حالم خوب نیست بیاد اینجا رو برام بخونه و بعدش هم هرچی من گفتم و اون واست بنویسه، حالا اومدم میبینم نیست! من نمی خوام!!!! )): ))=
(حالا چرا اینجا دوتا قسمت واسه نظر دادن داره؟!) اینجا بنویسم یا توی اون پایینی؟
راستشو بگو سید! تو نظر من و خوردی، یا خواهرم نامردی کرد و هیچی ننوشت، یا اینجا مشکل داشته و نظر من و قورت داده؟!

پروین گفت...

نترس آبروی تو نرفت، فقط هی به من میگفت خاک تو سرت پروین! فکر می کردم اینجا آدمی تو، اما دیدم اینجا هم همونی هستی که پیشه مایی، میگفت چی کار داری پسر مردم و اذیت می کنی؟! =))
الآن یکی شده!

مریم گفت...

عجب اعتماد به نفسی ؟!

کلا گفتم !!!!

دنیا گفت...

سلام.تولدت مبارک.من هم بی جنبه بودم ایدسلم قطع کردن والده ی گرامی(:

دنیا گفت...

ااااااااابدون تایید نمایش داده می شه=((

سعید(زیر تیغ) گفت...

به به سید جان می بینم که متولد شدی و داری تاتی تاتی روزگاز رو می گذرونی
در خصوص ایمل که گفتی هم هنوز که نه ولی به خدمتش می رسم ولی یه حسی بهم می گه اون رگ سیدیت زده امیدوارم خیلی نزده باشه

شوکول گفت...

هیچی اومده بودیم تولدتو تبریک بگیم ! بقیه اشم یادم نمیاد چی گفته بودم !~x(
پس بازم تولدت مبارک !;))

سال صفري گفت...

من هنوزم وقت دارم تولدت رو تبريك بگم ؟!!
دو سه سال پيش تولد من افتاده بود بيست و يك رمضون !!! باز نوزدهم خوبه !

ارسال یک نظر