قسم ابوالفضل یا دم خروس !



گفتم : شنیدی میخواین کروبی و به خاطر ادعاهای دروغینش محاکمه کنن !

گفت : آره ، اتفاقا مسئولان کهریزک و هم میخوان به جرم تجاوز به زندانیها محاکمه کنند !

گفتم : دم خروس و باور کنم یا قسم حضرت ابوالفضل ؟

گفت : ولش کن ، چتدو 6;ی سید و بچسب !

ملت همیشه در ž9;حنه ایران !

بحمدا... امروز در ادامه موفقیت های قبلی وفتح قله های رفیع علم و تکنولوژی و علی رغم کارشکنی های ساž6;مان ملل و استکبار جهانی و به کوری §0;شم علیرضا شیرازی و ایادی دست نشانده رژیم صهیونیستی موفق به کسب فناوری بی ناموسی چتدونی گشته ایم !

تا این لحظه حدود صد وبلاگ خواهان چنین فناوری گشته اند ! مدارکش هم در وزارت اطلاعات موجود است ! باور کنید !

آهان تا یادمان نرفته !

ملت شریف ایران !

بنا به درخواست رئیس جمهور موسوی ( صلوات ) همه با هم در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد ! ( البته با مچ بند سبز ! )

باشد که با باتوم و اسپری فلفل مورد پذیرایی قرار گیریم !

پ-ن : هر کی بخواد بی جنبه بازی در بیاره بلوکش میکنم دیگه تو چت دونی راش نمیدن ! فکر کرین ! این چتدونی از اون خارجکیهاست ! حالا هی راه به راه برین سیخش بدین ! بلوکتون ( بلاک !) که کردم میفهمین ! )

پ-ن 2 : دوستان اون صابونایی که دستشون ِ رو بندازن ! ( بی خودی دلتون و صابون نزنین ! ) این فناوری

به کوری چشم علیرضا شیرازی فقط تو بلاگر کار میکنه ! پس بیخودی قربونم نرین !

پ-ن3 : اگه یه موقع داشتین چت میکردین ، سمت راست ، پایین چتدونی رفرش و بزنین تا نظرات جدید نمایش داده بشه !

22 نظرات:

پروین گفت...

به به! میبینم که شما هم زدی تو کار فناوری و این حرفا!!! ;;)

نویسنده مهمان گفت...

خدا وکیلی من باید واسه کش رفتن این چت باکس از یه وبلاگ خارجی از همتون پورسانت می گرفتم.

شوکول گفت...

خیلی بامزه اس ! فسقلیه !;;)
چت روم فقط چت روم خودم ! :p

سعید(زیر تیغ) گفت...

سلام سید جان
عزیز من این چیزای بی ناموسی چیه تو وبلاگت گذاشتی آخه برادر من

ساراي گفت...

:-*
آيكون زبان درازي نداشت..وگرنه حتما مي گذاشتيمش!

تنها تنها گفت...

salam mamnoon ke be weblogam sar zadiyo nazar dadi kheyli khoshhalam kardi az webloge ghashangi dari hanooz naresidam kolesho bekhonam ama inayi ke khondam kheyli khosham omad be manam komak kon ta weblogam az on vaz dar biyad

nazi گفت...

salamo aleykom.1 bar dg umadam didam 2ta 2ta up kardi ....2tasho mikhunam dg chikar konam.man ruze ghods dar shahrestanemun be sar mibaram nemishe biam.zemnan babam gofte age rafti tu siasat khodam mikoshamet.chat box ro ham jalebe.mobarake seyyed juuuun

ناشناس گفت...

سلام
خوبین؟
این چتدونی که خیلی قدیمی شده
من چند سال پیش بودم تو بلاگفام اجرا می کرد
والاه جدی می گم
الته کدشو اون موقع ذخیره نکرده بود
قبلنا یه بار تو وبم گذاشتم بدش حسش نشد برداشتم
راستی ممنون که هر سری اپ می کنین می گینا نیشخند
خوبین شما؟
کم پیدایینا
می گم باید گاوی شتری چیزی کشت نیشخند
راستی می گم هزار الله اکبر انقد گفتیم وبتونو تغییر بدید ندادید که هیچ هر روز هم به فناوری های پیشرفته مزینش می کنید ماشالاه هزار الله اکبر نیشخند

راستی سرماخوردگیتونم خوب شد الحمدللاه شکر نیشخند

منم مجنون... گفت...

سلام
اول کاری نکن نفرینت کنم اینترنتت دوباره قطع بشه هااا
چرا انقده تند تند آپ میکنی پسر!!! فکر کنم شبهای قدر دعا کردی یه عالمه موضوع جدید به ذهنت برسه
بعد اینکه کاش ما هم بلد بودیم کد چت شما رو کش برویم در وبلاگ خود قرار داده و برای شما چشم ابرو بیاییم که دیدی ما میتوانیم ;;)
البته این تنها آرزو بود و همین

مریم گفت...

چه کاریه آخه ؟!؟!؟!
پذیرایی با باتوم و اسپری فلفل و هزارتا ... دیگه رو عرض کردم !

دنیا گفت...

سلام نیدون چی بگم؟؟ولی پست قیلیت که ماجرای جدا شدن استان های و 7 دقیقه اذان هایشان با هم فرق می کنه خیلی جالب بود چون از سیاست سر در نمیارم در مورد این پستت نظر ندادم

گره چهارگوش(سمانه) گفت...

سید چه خبره ... هر موقع اومدم دو تا دو تا آپ کرده بودی .... بی جنبه بازی در نیار دیگه !... کاری نکن زنگ بزنم به بابات تلفن رو قطع کنه
بعدشم اینکه کم بچه های مردم از راه بدرن تو چت دونی راه انداختی به در ترشون کنی ؟

هاD گفت...

زدی تو کار تفریحات سالم ؟ :))

pegi* گفت...

جمع کن این وسایل فسق و فجور رو
دهه x
بعدم این اسمایلیها که کار نمی کنن
گرفتی ما رو؟؟؟
بعدم بچه جون شما نمی خواد این جمعه پذیرایی شی
همین آسه بری آسه بیای بهتره
فهمیدی؟؟

ساراي گفت...

يعني زورت به ما نرسيد زدي ما رو پوكوندي ها!

اي خائننننن

ساراي گفت...

:|

ساراي گفت...

الهي بتركي!

ساراي گفت...

سيد من نمي تونم بچتم

ساراي گفت...

ايگنور كردي؟

ساراي گفت...

با من بودي الان؟!x

سحر گفت...

سید این سرما خوردگیت ویروس اینترنتیم داشت؟
مسری بود؟!

سحر گفت...

اولا که بن شدم!
دوما ببین مامانم چی میگه؟
میگه عمرا بذارم با مانتو و مچ بند سبز بری راه پیمایی!بعدشم اینکه واسه محکم کاری دوتا مچ بند ببند!شاید من نرم!حالا جای منو اینجوری پر کن! D:

ارسال یک نظر